۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85043674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در تربت‌حیدریه

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 85043674
آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در تربت‌حیدریه

تربت‌حیدریه - ایرنا - نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) عصر روز سه‌شنبه بدون حضور مسوولان محلی افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف تربت‌حیدریه در پیوند با جزییات نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه در قالب ۹۳ غرفه و تا ۱۷ اسفندماه به عرضه محصولات خوراکی، کیف و کفش، پوشاک و دیگر اقلام ضروری منزل مبادرت می‌ورزد.

علیرضا احمدیان با بیان اینکه نمایشگاه توسط بخش خصوصی دارای مجوز دایر شده، افزود: اصناف بومی بابت هر غرفه ۳۵ میلیون ریال و متقاضیان غیربومی مبلغ ۷۰ میلیون ریال اجاره بها پرداخته‌اند.

وی گفت: از مهرماه امسال که هیات رییسه جدید اتاق اصناف فعالیت خود را آغاز کرده، برپایی نمایشگاه فروش بهاره بعد ۶ سال تاخیر بواسطه کرونا و دیگر مسایل مدیریتی قبلی، اقدامی بزرگ، پرمخاطره و چالش‌برانگیز است.

آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در تربت‌حیدریه

احمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر خلوت بودن فضای نمایشگاهی و انتقاد غرفه‌داران از چیدمان و نظافت ظاهری آن، اظهار کرد: موضوع نظافت و صحنه‌آرایی جزو تعهدات مجری نمایشگاه و این مسئله بلافاصله انجام خواهد شد.

وی در پیوند با خلوت بودن نمایشگاه نیز گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام اعیاد شعبانیه، مقرر شده روزهای منتهی به آخر هفته جاری و اوایل هفته آینده، چند جشن و جنگ شادی برگزار و به طور قطع نگرانی غرفه‌داران بر طرف خواهد شد.

احمدیان اضافه کرد: همچنین برای رفاه حال شهروندان، غرفه عرضه کالاهای تنظیم بازار و به خصوص مرغ منجمد نیز تدارک دیده شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha