مربی استقلال: باید پنج گل به نساجی می‌زدیم

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85043735
مربی استقلال: باید پنج گل به نساجی می‌زدیم

ساری- ایرنا- مربی استقلال تهران گفت: تیم ما امروز عملکرد فوق العاده ای داشت و باید پنج گل به نساجی می‌زدیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "روی ماتا" عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران افزود: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم عادلانه این بود که پنج گل می‌زدیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که سه امتیاز را بگیریم. خوب شروع کردیم و موقعیت‌سازی کردیم. ظرفیت این را داشتیم که عالی کار کنیم و بازی در کنترل ما باشد. وقتی توپ لو می‌رفت به سرعت آن را پس می‌گرفتیم.
وی خاطر نشان کرد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم. خوب هم ادامه دادیم و به گل رسیدیم. بعد هم یک ضربه آزاد از ۴۰ متری که منجر به گل حریف شد. دوباره موقعیت ایجاد کردیم، اما متأسفانه فوتبال این‌طور است.
مربی استقلال تصریح کرد: این نتیجه غیرعادلانه است. باید بازیکنان به عملکردشان افتخار کنند و بازی به بازی بهتر شویم.
مربی استقلال با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی قایدی افزود: باز هم روی قایدی پنالتی نگرفتند. از روی نیمکت دیدم، از تلویزیون دیدیم و فهمیدیم پنالتی بود. پای او را زدند. ما شبیه‌سازی نمی‌کنیم و تیم مثبتی هستیم. پنالتی را باید برایمان بگیرند. البته که ما هم باید گل می‌زدیم. ما از نتیجه راضی نیستیم و از شرایط بازی راضی هستیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
ماتا درباره صحنه‌های دیگری که درباره قضاوت داور وجود داشت، گفت: خطای هند هم در محوطه جریمه اتفاق افتاد. در یک موقعیت کارت زرد به بازیکن ما داد که آن هم درست نبود و در موقعیت دیگر روی محبی همان خطا را کردند، اما کارت زرد نداد.
او درباره جو ورزشگاه قائمشهر افزود: ما می‌دانستیم جو ورزشگاه قائمشهر این‌گونه است. هر مربی و بازیکنی دوست دارد در این جو بازی کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند بازیکنان استقلال بعد از گل خود را برنده می‌دانستند، گفت: وقتی گل می‌زنید ایده آل است که تیم حریف فشار خود را زیاد کنند، اما آن‌ها کار خاصی نکردند و فقط روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت که در پایان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha