استاندار فارس: طرح جامع  افزایش جمعیت تدوین شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، هم افزایی بین دستگاهی را لازمه اجرایی شدن طرح افزایش جمعیت دانست و گفت: ضرورت دارد که طرح جامع اجرای افزایش جمعیت به سرعت تدوین شود.آسیب های ناشی از کاهش جمعیت، دغدغه و موضوع مورد توجه‌ مسئولان کشور است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه، شامگاه سه شنبه در همایش ملی رویکردهای علم مامایی و سلامت باروری در راستای جوانی جمعیت در شیراز افزود: مدیریت استان آمادگی دارد هر موضوعی را که در اجرای این طرح لازم است در سطح وزارت بهداشت یا سایر وزارت خانه ها دنبال کند.

وی ادامه داد: آسیب های ناشی از کاهش جمعیت، دغدغه و موضوع مورد توجه‌ مسئولان کشور است اما بسیاری از کارگزاران و مسئولان در هر سطح و رتبه ای، به میزان شایسته و لازم برای افزایش جمعیت همت نمی کنند که این جای گلایه دارد.

او اظهار داشت: نقش همه مسئولان و آحاد جامعه در این موضوع مهم و قابل توجه است و چنانچه هم افزایی بین دستگاهی شکل گیرد و وقت گذاری مناسب به همراه پیش بینی برای تامین منابع مالی طرح مورد توجه قرار گیرد استان فارس می تواند در اجرای طرح افزایش جمعیت پیشتاز باشد.

استاندار فارس گفت: آمادگی داریم که این طرح را برای سال ۱۴۰۲ در استان اجرا کنیم و در صورتی که الگویی موفق و مناسب ارائه شود می توان با جلب نظر مسئولان امر، نسبت به تسری آن به سایر استان ها نیز اقدام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha