۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85044165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار اموال تملیکی با مساحت ۱۴ هزار مترمربع در خوزستان خریداری شد

اهواز- ایرنا- معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور گفت: یکی از بزرگترین انبارهای اموال تملیکی کشور به مساحت ۱۴ هزار مترمربع با چهار سوله در دولت سیزدهم و باحمایت وزیر اقتصاد و دارایی برای نگهداری کالاهای اموال تملیکی در خوزستان خریداری شده است.

به گزارش ایرنا محمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای اموال تملیکی در اهواز بیان کرد: خریداری این سوله در سطح کشور بسیار قابل توجه است چراکه استان خوزستان جزو استان‌های مورد هدف این سازمان است.

وی حفظ بیت المال و امانتداری از اموال مردم را از وظایف سازمان اموال تملیکی دانست و افزود: هیات عالی نظارت براساس ماده ۲۳ قانون تاسیس این سازمان، ماموریت نظارت بر عملکرد آن را به عهده دارد.

سادات ابراهیمی گفت: برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر اموال تملیکی در خوزستان نیازمند حمایت استاندار هستیم تا در کنار مدیریت این اموال، امانتدار خوبی برای بیت المال باشیم.

نماینده قوه قضاییه و حاکم شرع سازمان اموال تملیکی کشور نیز در این بازدید اظهار کرد: امروز نشستی با رییس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان مرکز استان و سایراعضای کارگروه در محل دادگستری خوزستان خواهیم داشت.

عباس پوریانی ادامه داد: از روز گذشته که به استان خوزستان سفر کرده ایم از انبارهای اداره کل گمرک و بنادر بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و همچنین انبارهای شهرستان اهواز به صورت میدانی بازدید صورت گرفته که نقاط قوت و ضعف این بازدیدها در جلسه کارگروه مذکور (دادگستری خوزستان) جمع بندی و در مورد آنها تصمیم گیری می‌شود.

براساس تاکید رییس قوه قضاییه درخصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبارهای خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha