۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85044249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه سقز: عرضه مرغ زنده سلامت شهروندان را تهدید می کند

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: عرضه مرغ زنده سلامت شهروندان را تهدید می کند و تیم‌های بازرسی باید کنترل بیشتری بر این مساله داشته باشند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز چهارشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سقز اظهار کرد: وجود مرغ زنده و دستفروشان دوره‌گرد از مواردی است که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد بنابراین تیم های بازرسی و نظارت این شهرستان باید در این رابطه تذکرهای لازم را بدهند و گزارش اقدامات خود را در جلسه آینده ارائه کنند.

وی به گزارش های مرکز بهداشت مبنی بر عدم جمع آوری مناسب زباله داخل شهر اشاره کرد و افزود: پاکسازی کوچه و معابر از زباله، استفاده از خودروهای مکانیزه، اطلاع رسانی گسترده در ارتباط با ساعت برداشت زباله و آموزش به این نیروها نیاز به پیگیری بیشتر دارد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز یادآور شد: نحوه آغاز به کار اکیپ های سلامت نوروزی، بررسی مخاطرات سلامت ورود فاضلاب روستاها به سدچراغ ویس، دفع بهداشتی فاضلاب شهر صاحب، تامین آب بلند مدت شهر صاحب، احداث جایگاه فضولات حیوانی در روستاهای فاقد این امکان و جمع آوری ماهی فروشان دوره گرد از دیگر مواردی است که در آستانه سال جدید باید مورد بررسی قرار داده شود.

سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha