حیدری: هیئت‌رئیسه کاملا فوتبالی است/ یک مربی در شان تیم ملی انتخاب می‌شود

تهران- ایرنا- عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است که آنها با درک شرایط تیم ملی و تسلط به شرایط فوتبال کشور، مربی‌ای در شان تیم کشورمان انتخاب خواهند کرد.

طهمورث حیدری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایرنا درباره جلسه دیروز و مباحثی که درباره انتخاب سرمربی تیم ملی صورت گرفت، اظهار داشت: بحث‌های مختلفی شد و اعضای هیئت‌رئیسه نظراتشان را درباره گزینه‌های مطرح شده، ارائه دادند. در این نشست درباره مربیانی که برنامه داده‌اند و همچنین سایر گزینه‌ها صحبت شد و همان طور که سخنگوی دولت اعلام کرد قرار است تا ۲۰ اسفند سرمربی تیم ملی معرفی شود.

حیدری درباره انتقادهایی که به غیرفوتبالی بودن هیئت‌رئیسه می‌شود هم اظهار داشت: اینطور نیست و هیئت‌رئیسه واقعا فوتبالی و مسلط به شرایط تیم ملی هستند؛ موقعیت را درک می‌کنند و نسبت به جایگاهی که تیم ملی در رنکینگ آسیا و دنیا دارد، شناخت دارند و بر اساس تجزیه و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند، تصمیم می‌گیرند.

عضو هیئت‌رئیسه درباره با بیان اینکه فدراسیون در تلاش است یک مربی در شان تیم ملی انتخاب کند، افزود: فوتبال ایران بازیکنان سطح بالا و شایسته‌ای دارد و ما باید یک مربی در حد و اندازه‌های تیم ملی انتخاب کنیم و هم در بین مربیان داخلی و هم خارجی گزینه‌هایی هستند که می‌توانند انتخاب شوند.

مسئول کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال درباره مصوبه هیئت‌رئیسه برای حمایت از مناطق محروم و کم برخوردار که دیروز به تصویب رسید، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدی رئیس فدراسیون و هیئت‌رئیسه در توسعه فوتبال ایجاد تعادل بین مناطق مختلف است و به همین خاطر برخی استان‌های کم برخوردار و محروم مورد توجه فدراسیون قرار گرفته‌اند تا پس از جلسه با مسئولان زیربط، تسهیلاتی مانند ورودی تیم‌ها و حق عضویت‌ها به این مناطق اختصاص پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha