خراسان رضوی از اوج بار شبکه برق زمستانی با موفقیت عبور کرد

مشهد-ایرنا- مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت موفق به عبور موفقیت‌آمیز از پیک بار شبکه برق در زمستان ۱۴۰۱ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری مشترکین شد.

حسینعلی دیندار روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شدت سرما، کمبود سوخت و محدودیتی که در تامین گاز تحویلی به نیروگاههای کشور و استان در زمستان سال جاری بوجود آمد، صنعت برق به ناچار محدودیتهایی را در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله مشترکین صنعتی و کشاورزی خراسان رضوی اعمال کرد.

وی بیان کرد: در دی ماه امسال دیماند مصرفی مشترکان صنعتی برق به طور میانگین ۳۹.۶ مگاوات کاهش یافت و شاهد کاهش ۲۸ هزار و ۵۰۵ مگاوات ساعت مصرف برق در خراسان رضوی بودیم.

دیندار اظهار داشت: در بهمن ماه نیز با تداوم سرما و عدم تغییر در شرایط تامین سوخت نیروگاه ها، دیماند مصرفی مشترکین صنعتی برق در خراسان رضوی به صورت میانگین ۲۷.۳ مگاوات کاهش یافت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: از اواسط دی ماه امسال پس از اطلاع رسانی به مشترکین کشاورزی در خصوص محدودیتهای تامین سوخت نیروگاهها و با همکاری این مشترکین، میانگین دیماند مصرفی برق آنان در دیماه ۱۳۴ مگاوات و در بهمن ماه ۷۹ مگاوات کاهش یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد: مشترکین برق از هم اکنون نسبت به برنامه‌ریزی برای همکاری در برنامه های مدیریت پیک تابستان ۱۴۰۲ اقدام کنند تا شاهد عبور موفقیت آمیز شرکت توزیع برق خراسان رضوی از بازه زمانی مزبور باشیم.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با برخورداری از ۴۲ هزار کیلومتر طول شبکه، خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۲۷ مشترک برق را در کل استان به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha