عملیات احداث ۲۳۳ واحد مسکن روستایی در اطراف مشهد آغاز شد

مشهد-ایرنا- عملیات اجرایی احداث ۲۳۳ واحد مسکونی در روستاهای اطراف مشهد روز چهارشنبه طی مراسمی با مشارکت خیران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: ساخت این واحدهای مسکونی در روستاهای "اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی" شهرستان مشهد برای اولین بار با مشارکت خیران انجام می شود تا افراد نیازمند جامعه دارای سرپناه مناسبی شوند.

سید رضا موسوی نیاز افزود: امروز همچنین شاهد بهره برداری از ۱۵۷ هزار و ششصدمین واحد مسکن روستایی در استان خراسان رضوی هستیم.

وی بیان کرد: کارهای جهادی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شد نیز با حضور تمام اقشار مردم به نتیجه می‌رسید، سعی بر این است تا این بنیاد بتواند همراه با همان نگاه مشارکتی، در خدمت رسانی به مردم ایفای نقش کند.

موسوی اظهار کرد: ساخت مسکن برای اقشار نیازمند از وظایف بنیاد مسکن است که امسال و با استفاده از منابع مالی و انسانی در حال اجرای طرحی هستیم که با توجه به نیاز زیاد جامعه گسترش یابد و بر همین اساس ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکن در دست اقدام است.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی و حساب ۱۰۰ حضرت امام در خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به لزوم علمیات احداث مسکن در چند روستای اطراف مشهد گفت: در روستای اسماعیل آباد ۶۲ واحد در مساحت سه هزار و ۸۸۸ متر مربع با حداقل قیمت تمام شده برای متقاضیان واجد شرایط ساخته شود.

محمد رضا شافعی افزود: از سال ۱۳۹۰ تاکنون ساخت هزارو ۳۴۰ واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تامین مسکن برای هزارو ۲۶۸ خانواده دارای حداقل ۲ عضو معلول در استان خراسان رضوی و همچنین ساخت هزارو ۷۸ واحد مسکونی از سال ۱۳۹۹ برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از دیگر اقدامات در این زمینه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha