۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85044767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: جذب نیروهای نخبه در دستور کار است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: جذب نیروهای نخبه در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی در دستور کار استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز چهارشنبه در دیدار معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و توجه به نیروهای کارآمد در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی گفت: با فضای جدید که با روی کار آمدن دولت سیزدهم رقم خورده، توجه به نیروهای کارآمد و نخبه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در راستای تحقق سیاست‌های دولت و استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و دارای ایده، در دستور کار استان قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: قبل از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی با محوریت معاون اجرایی رئیس جمهور، دیداری با نخبگان استان مقیم در تهران داشتیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

قناعت طرح‌های بنیاد ملی نخبگان در زمینه ایجاد هیات اندیشه‌ورز، تشکیل شورای علمی، دیدار با نخبگان استانی مقیم دیگر استان‌ها و خارج کشور و جذب استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی را خوب ارزیابی کرد.

وی سپس از نشست‌هایی گفت که در سال جاری با حضور گروه‌های نخبگانی برگزار شده و گفت: موضوع پیگیری مسایل و مشکلات نخبگان در دستور کار حوزه‌های مربوطه قرار گرفته است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان نیز در ابتدای این دیدار از اقدامات و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در سطح کشور گفت.

ارائه طرح‌ها و برنامه‌های در دست اقدام بنیاد ملی نخبگان در راستای جذب و بکارگیری نیروهای نخبه و توانمند در حوزه‌های مختلف از مهمترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است که در این جلسه تشریح شد.

این دیدار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران همراه بود.

"عباس ابراهیمی" معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان برای حضور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی به این استان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha