برتری فیورنتینا مقابل میلان در شب سالگرد ستاره فقید ایتالیایی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میلان را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فیورنتینا و آث‌میلان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با قضاوت مارکو دی بلو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک فیورنتینا به پایان رسید.

میلان رده سومی و هم امتیاز با اینتر، به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در مسابقات لیگ بود و در طرف مقابل، فیورنتینا که در ۵ مسابقه اخیرش در لیگ تنها یک مرتبه موفق به کسب پیروزی شده بود، به دنبال کسب ۳ امتیاز در خانه و صعود از جایگاه دوازدهم بود.

داویده آستوری، کاپیتان ۳۱ ساله فیورنتینا که سابقه ۱۴ بازی ملی برای ایتالیا را در کارنامه داشت شب بازی با اودینزه درگذشت و امشب در سالگرد این اتفاق تلخ، یاد ستاره فقید ایتالیایی در بازی فیورنتینا و میلان گرامی داشته شد.

برتری فیورنتینا در مقابل میلان در شب سالگرد ستاره فقید ایتالیایی

برتری فیورنتینا در مقابل میلان در شب سالگرد ستاره فقید ایتالیایی

مارکو دی‌بلو در سیزدهمین دقیقه از این دیدار برای انجام یک مراسم یادبود بازی را متوقف کرد. بازی برای لحظاتی متوقف شد تا بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه به افتخار داویده آستوری دست زده و یاد او را در پنجمین سالگرد درگذشتش گرامی بدارند.

گل‌های فیورنتینا در این دیدار توسط نیکولاس گونزالس در دقیقه ۴۹ از روی نقطه پنالتی و لوکا یوویچ در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید. تک گل میلان را نیز تئو هرناندز در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه میلان با ۴۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فیورنتینا با ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha