۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85047382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ جوان برتر زنجانی تجلیل شدند

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶
کد خبر: 85047382
۱۲ جوان برتر زنجانی تجلیل شدند

زنجان -ایرنا- همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان ۱۲ جوان برتر زنجانی روز شنبه با حضور محسن افشارچی استاندار و ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جشنواره با بیان اینکه ۱۲ جوان برتر استان بر اساس شیوه نامه ابلاغی انتخاب شده‌اند، افزود:این جوانان در چهار محور کلی فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و در ۱۲ رشته شامل قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگری فعال رسانه و فضای مجازی، هنر تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی دانش‌بنیان، ورزش و فعال اجتماعی انتخاب شدند.

جواد بازرگان با بیان اینکه جوانان برتر در سن ۱۸ تا ۳۵ سال انتخاب شدند، یادآور شد: برای انتخاب جوانان برتر مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی با توجه به شاخص‌های اعلام شده، سه جوان برتر را معرفی کنند.

بازرگان، اهداف برگزاری جشنواره روز جوان را زمینه‌سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان عنوان و خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی از دیگر اهداف این جشنواره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha