۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85047894
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جریان منسجم برای مطالبه‌گری جوانان در شهرستان ری فراهم شده است

شهرری- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه یکی از ویژگی جوانان روحیه مطالبه گر آنان است، گفت: جریان منسجم برای مطالبه گری جوانان در شهرستان ری فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه شورای اسلامی شهرستان ری، جعفر بندی شربیانی شب گذشته در نشست صمیمی رئیس و اعضای هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهرستان ری با جمعی از جوانان شهرستان و کارگروه جوانان به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خوشحالیم که امروز در این جمع پای صحبت‌های غرورآفرین، امیدبخش و ارزشمند جوانان بودیم.

وی افزود: جوانان جنوب شهر وقتی به موفقیتی دست پیدا می‌کنند نسبت به جوانان سایر مناطق ارزش و عیار بالاتری دارد زیرا که این فعالیت در جوانان جنوب شهر ناشی از استعدادهای درونی است و توفیقات حاصل از تلاش جوانان این منطقه از شهر در نتیجه پشت سر گذاشتن چالش‌های بزرگی است که اغلب جوانان جنوب شهر با آن مواجه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه با تأکید بر اینکه از حضور در جمع این جوانان توانمند احساس خوشحالی مضاعف داریم، گفت: دغدغه‌ها و چالش‌هایی که یک جوان جنوب شهری برای دستیابی به موقعیت‌ها و موفقیت‌ها طی می‌کند برای جوانان سایر مناطق اصلاً احساس نمی‌شود و مختص به فرهنگ و موقعیت این منطقه از شهر است.

جریان منسجم برای مطالبه‌گری جوانان در شهرستان ری فراهم شده است

شربیانی تصریح کرد: جوانان مستعد زیادی در سطح شهرها و روستاهای ری داریم که با تلاش خود امروز جایگاه بالایی دارند و به موفقیت‌هایی دست یافتند که باعث سربلندی نظام اسلامی و شهرستان ری است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی جوانان حاضر در نشست ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات جوانان ریشه در مدیریت مدیران و مسئولان دارد که طی سال‌ها انباشت شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در برخی مشکلات و چالش‌ها به واسطه محدودیت منابع امکان رسیدگی و کاهش مشکلات نیز محدود است، تصریح کرد: از آنجا که خودم نیز ساکن شهرری هستم و در دوران رشد و نمو با همین چالش‌ها و مشکلات جنوب تهران مواجه بودم دغدغه و نگرانی شما جوانان را به خوبی حس می‌کنم لذا امیدوارم با تکیه بر اراده‌ای ملی بسیاری از این مشکلات برطرف شود.

شربیانی ابراز داشت: شهرستان ری به واسطه قدمت و تاریخ ارزشمند در کنار منابع انسانی مستعد دارای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی است که در عرصه‌های مختلف به خوبی نمایش داده شده است لذا هدف ما در شورای شهرستان ری ایجاد جریانی منسجم برای مطالبه گری با محوریت جوانان است که آغاز شده و در برخی حوزه‌ها نیز از ظرفیت‌های ارزشمند منابع انسانی استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه جوان‌ترین عضو شورای شهر تهران از ری است تأکید کرد: استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان در شهرستان ری آغاز شده لذا ما باید برای دوام این تفکر تلاش کرده و این فکر و اندیشه متعالی را در سطح شهرستان ری به صورت شبکه مویرگی رشد و گسترش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: مسجد و هیئت مؤلفه‌هایی است که باید در جامعه جاری و ساری باشد تا جوان مؤمن و انقلابی در نظام اسلامی پرورش یافته و موفقیت افراد مستعد در کشور و سرزمین خودمان ثبت و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شربیانی بیان کرد: بستر استفاده از ظرفیت جوانان را در این دوره از شورای اسلامی شهرستان ری فراهم کردیم و باید به شکل محلی از ظرفیت‌های موجود جوانان شهرستان ری استفاده کنیم.

براساس این گزارش، در پایان این دیدار اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ری با اهدای لوح تقدیر از فعالیت ها و زحمات این جوانان نخبه تجلیل کردند.

جریان منسجم برای مطالبه‌گری جوانان در شهرستان ری فراهم شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha