۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85048208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی تونل نوری ۲۵ متری در آستانه عید نیمه شعبان

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85048208
برپایی تونل نوری ۲۵ متری در آستانه عید نیمه شعبان

شهرری- ایرنا- تونل نوری ۲۵ متری در میدان کمال الملک واقع در غرب تهران در آستانه عید نیمه شعبان برپا شده است.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۲۱ تهران، این تونل نوری بیست و پنج متری با بکارگیری بیش از ۳ هزار متر ریسه و در آستانه نیمه شعبان در پیاده‌راه شمال‌شرقی میدان کمال الملک در مجاورت بوستان نرگس برپا شده است.

مسعود نوابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ تهران در این باره گفت: این تونل نوری در مسیر پیاده راه بلوار تهرانسر با هدف ایجاد فضای شور و شادی منطقه‌ای و به مناسبت عید نیمه شعبان برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تونل در ابعاد ۲۵ متر طول، ۲ متر عرض و به ارتفاع ۳ متری میزبان شهروندان غرب تهران است.

توزیع ۶۳ هزار قبض‌ عوارض های شهری در منطقه ۲۱ تهران

همچنین در خبری دیگر رئیس اداره درآمد منطقه ۲۱ شهرداری تهران گفت: امسال ۶۳ هزار فیش عوارض شهری مربوط به نوسازی و پسماند در نواحی سه گانه توزیع کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا و برای نخستین بار تمامی جرایم معوقات عوارض شهری از سال ۱۳۴۸ بخشیده شده است و شهروندان می توانند از این فرصت که تا پایان اسفند تعیین شده، بهره ببرند.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۱ یادآور شد: شهروندان از سه روش پیامک کردن شماره شناسایی ۱۵ رقمی ملک به ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰، مراجعه به سامانه تهران من یا ستاره کد دستوری ۱۳۷ نسبت به پرداخت عوارض شهری اقدام کنند.

منطقه ۲۱ شهرداری تهران به عنوان غربی ترین نقطه پایتخت و از شمال به اتوبان تهران-کرج، از جنوب به جاده قدیم تهران-کرج از شرق به مسیل کن و از غرب به گرمدره محدود است.

این منطقه با مناطق پنج، ۹، ۱۸ و ۲۲ و نیز شهرهای کرج و شهریار همسایه است.

منطقه ۲۱ شهرداری تهران دربرگیرنده سه ناحیه و سیزده محله است و از جمله محله‌های مطرح این منطقه می‌توان به وردآورد و تهرانسر اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha