آخوندی: یافتن جایگزین برای احمدی دشوار است/ ورزش تهران به روزهای خوب برمی‌گردد

تهران- ایرنا- عضو شورای شهر تهران گفت: شهید اسماعیل احمدی، خالصانه و بی‌منت تلاش می‌کرد و پیدا کردن جایگزین برای او سخت است.

محمد آخوندی روز یکشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: سابقه آشنایی ما با آن شهید به فعالیت در بنیاد احسان ستاد اجرایی برمی‌گردد. او قبل از آن سال‌های طولانی در گروه‌های جهادی حضور داشت و خدمت کرد. شهید احمدی کار خالصانه و بی‌منت برای مردم انجام می‌داد و چه مسئولیت داشت و چه نداشت، همیشه به‌عنوان یک جهادگر در مناطق محروم فعالیت می‌کرد.

وی افزود: حتی وقتی به ورزش وارد شد با همان روحیه جهادی تلاش می‌کرد. پیدا کردن جایگزین برای او خیلی سخت است.

عضو شورای شهر تهران در خصوص شرایط ورزش پایتخت نیز توضیح داد: تهران در قامت یک کشور است. بسیاری از کشورها که در بازی‌های آسیایی و حتی المپیک هستند، ظرفیت تهران را ندارند. متاسفانه در طی سال‌های گذشته به ورزش تهران توجه نشد.

وی گفت: اکنون با حضور علی جوادی در اداره کل ورزش تهران که امیدوارم سریع‌تر سلامتی کامل خود را به دست آورد، ورزش پایتخت مسیر خوبی را پیدا کرده است. امیدوارم با استفاده از جوانان و اهالی ورزش در هیئت‌های ورزش تهران، خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شود، ورزش تهران به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

به گزارش ایرنا، چهارم اسفند بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha