۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰
کد خبر: 85048645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برهانی: بدهی استقلال به استراماچونی آبروریزی مدیران پیشین است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم امید استقلال گفت: بدهکاری استقلال به سرمربی اسبق این تیم، آبروریزی و میراث مدیران گذشته استقلال است و امیدوارم دولت نیز در این راه به باشگاه استقلال کمک کند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در حاشیه مراسم قهرمانی این تیم در مسابقات آسیاویژن اظهار داشت: امسال تیم امید استقلال به آنچه استحقاقش را داشت رسید و مربیان هم برای رسیدن به این عنوان تلاش شبانه‌روزی کردند.

وی افزود: باشگاه استقلال تا جایی که در توان داشت از پایه‌ها حمایت کرد و امیدوارم بتوانیم در سال‌ آینده چند بازیکن خوب به بزرگسالان استقلال بدهیم.

مدیر آکادمی استقلال اضافه کرد: من برنامه‌ریزی کرده بودم مربیگری را از لیگ دسته سوم یا دوم شروع کنم. در حال حاضر نیز در خدمت امید استقلال هستم و امیدوارم روزی در تیم‌های بزرگسالان فعالیت کنم.

برهانی افزود: گرچه من بابت قهرمانی امید استقلال خوشحال هستم اما تمام فکر و ذهنم و همه استقلالی‌ها پرداخت طلب استراماچونی است. ماجرای استراماچونی خرابکاری مدیران پیشین استقلال است و باید درست شود. این یک بحث ملی و آبروریزی است که مدیران گذشته برای استقلال ایجاد کردند و باید درست شود. امیدوارم دولت نیز در این راه به باشگاه استقلال کمک کند.

تیم فوتبال امید استقلال امروز در هفته پایانی امیدهای آسیا ویژن (بالاترین و معتبرترین مسابقات پایه‌های استان تهران) روبه‌روی داماش پارسه قرار گرفت و به تساوی رضایت داد اما دو هفته زودتر به پایان این رقابت‌ها با کسب امتیازات لازم قهرمانی‌ خود را حتمی کرده بود.

پس از پایان این مسابقه با حضور رئیس هئیت فوتبال استان تهران، مدیران باشگاه استقلال و تعدادی از هواداران این تیم کاپ قهرمانی به امیدهای آبی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha