۲۵۰ نویسنده بوشهری در کارگاه‌های آموزشی پیش از جشنواره رضوی شرکت کردند

بوشهر – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همایش استانی نویسندگان بوشهری با برگزاری ۲ نوبت کلاس‌های آموزشی و حضور حدود ۲۵۰ نفر نویسنده این استان از گروه‌های سنی نوجوان و بالاتر پایان یافت.

عبدالرحیم افروغ شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم پایانی این همایش یک روزه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این همایش و دوره‌های آموزشی و انگیزشی با هدف جذب و ارتقا نویسندگان این استان برای حضور و درخشش در جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی برزار شد.

وی افزود: بعد از مراسم افتتاحیه، کارگاه توجیهی انگیزشی و آموزشی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر با حضور شرکت کنندگان و مشتاقان این حوزه با حضور حمیدرضا نویدی مهر پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان و علی بابایی از نویسندگان ادبیات دینی در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار شد که با استقبال گسترده نویسندگان بوشهری روبرو شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این رویداد ادبی از برنامه‌های جنبی چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی است که به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در ۲ گروه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

افروغ ادامه داد: فرهنگ، معارف و آموزه‌های رضوی، سبک زندگی رضوی، فرهنگ زیارت، جلوه‌های مهربانی و مهرورزی در سیره امام رضا (ع)، آموزه‌های دینی و تربیتی در سنت و سیره امام رضا (ع)، امام رضا (ع) و خانواده و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان، امام رضا (ع)؛ عالم آل محمد (ص)، امام رضا (ع) و انقلاب اسلامی و هتک حرمت و کشتار زائران حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) از ۹ محور این رویداد ادبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های گذشته استان بوشهر میزبان جشنواره‌های مشاعره رضوی و خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی رضوی در سطح ملی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha