شهرداری: نماد طاووس دروازه قرآن شیراز با هزینه مناسب اجرا شده است

شیراز-ایرنا-شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: نماد جدید طاووس دروازه قرآن شیراز توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است.

غلامرضا شهریاری روز دوشنبه با اشاره به اینکه ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن به دلیل برخورداری از نقاط تاریخی و گردشگری یکی از مناطق مهم این شهر محسوب می‌شود، به تلاش در حوزه زیباسازی و منظر شهری اشاره کرد و گفت: نصب نماد جدید طاووس تلاشی برای زیبایی بخشی هر چه بیشتر است.
وی نماد های شهری را اقدامی برای شناخت شهرها قلمداد کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه نماد طاووس قبلی با اشکالات و همچنین انتقادهایی از سوی شهروندان مواجه بود، تصمیم بر این شد نماد جدیدی را طراحی و جایگزین شود تا شاهد رفع این اشکالات باشیم.
شهریاری با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که به زیبایی هرچه بیشتر منطقه بیفزائیم خاطر نشان کرد: طبیعی است که هر طرح یا پروژه ای که اجرا شود با انتقادهایی مواجه می‌شود چرا که عقیده داریم زیبایی یک موضوع نسبی است و ممکن است نظرات افراد در خصوص این طرح ها متفاوت باشد.
شهردار منطقه ۳ شیراز با بیان اینکه نماد جدید طاووس توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است، گفت: اجرای این نماد بازخورد قابل قبولی از سوی شهروندان داشته است.
وی پیش از این هزینه ساخت این نماد شهری را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha