۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85049139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظامیان صهیونیستی بن گویر را به باد تمسخر گرفتند

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85049139
نظامیان صهیونیستی بن گویر را به باد تمسخر گرفتند

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم صهیونیستی درخواست «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی مبنی بر اخراج آنها از ارتش این رژیم را به تمسخر گرفتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بن گویر در سخنانی که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» منتشر کرد، خواستار اخراج آن دسته از نظامیان رژیم اسرائیل از ارتش شد که به گفته او از «شورش در ارتش» حمایت کرده اند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود: هرکسی از نافرمانی نظامی حمایت کند، نباید در ارتش باشد.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی مطالبه بن گویر برای اخراج آن‌ها از ارتش این رژیم را به سخره گرفتند و اظهارات وی را خنده دار دانستند.

این نظامیان در اظهاراتی که از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پخش شد، با تمسخر کردن بن گویر که در ارتش خدمت نکرده است، گفتند که به وزیر (بن گویر)، به خاطر خدمت مهم و طولانی‌ مدت در ارتش اسرائیل تبریک می‌گوییم، خدمت او در ارتش چراغی روشن برای نسل‌ نظامیان صهیونیست و عملیات‌ها به فرماندهی وی، یک میراث تاریخی برای ما است.

بن گویر اولین بار است که وارد کنست (پارلمان اسراییل) شده ، او دارای افکار راستگرای افراطی است و در طول حیات سیاسی خود، ۵۰ کیفرخواست علیه وی تنظیم شده که هشت کیفرخواست جنایی بوده است. وی علاوه بر برنامه ریزی در اغتشاشات، اختلال در کار پلیس رژیم صهیونیستی و تحریک نژاد پرستی را در کارنامه قضایی خود دارد.

در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی هم به خاطر پرونده جنایی بن گویر، از جذب وی در سن ۱۸ سالگی در ارتش خودداری کرده بود.

با کشیده شدن بحران سیاسی به رده های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که «هرتزی هالوی» رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با نخست وزیر این رژیم نسبت به گسترش مخالفت با خدمت نظامی و نفوذ آن به ارتش اسرائیل هشدار داده است.

در همین رابطه، ۳۷ خلبان ذخیره اسکادران ۶۹ شکاری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در اعتراض به لایحه اصلاحات قضائی مورد نظر کابینه حاکم به ریاست بنیامین نتانیاهو، در تمرینات آموزشی روز چهارشنبه شرکت نمی‌کنند.

به گزارش روزنامه «هاآرتص»، در بیانیه مشترک که به امضای این خلبانان رسیده، آمده است که آنها در حمله به اهداف دوردست تخصص دارند.

این اسکادران متشکل از جنگنده‌های اف - ۱۵ آی است و در پایگاه هوایی «حتسریم» در «بئر السبع» مستقر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha