تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کارآفرینی/ اعطای گرنت به برگزیدگان

تهران - ایرنا- سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کارآفرینی تا شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران، وحید افشین مهر روز دوشنبه گفت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از ۴۳ هزار دانشجو، ۳۶۳ عضو هیات علمی و ۶۶۶ یاور علمی، ظرفیت های بالایی برای حوزه کارآفرینی و کسب کارهای جدید دارد، بنابراین با توجه به این ظرفیت مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان تهران در حوزه های آموزش کسب و کار برای تقویت و توانمندسازی اعضای هیات علمی و همچنین حوزه های استارتاپ تا شهریورماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت ملی برگزار و علاقمندان می توانند آثار خود را تا هفتم شهریور سال آینده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین درباره جوایز جشنواره گفت: اعطای گرنت شکوفایی به اعضای هیات علمی، اعطای گرنت جوانه به برگزیدگان دانشجویی و همچنین تقدیر از سه گروه برتر حوزه استارتاپی از مهم ترین جوایز جشنواره است.

افشین مهر یادآور شد: با توجه به عمومی بودن این جشنواره؛ علاقه مندان می توانند فرم های شرکت در جشنواره را از تارنمای دانشگاه پیام نور استان تهران به آدرس http://Tehran.pnu.ac.ir دریافت و تکمیل کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان می توانند آثار خود را به ایمیل karad.tpnu@gmail.com ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha