زیرساخت‌های تامین‌اجتماعی شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن تقویت می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های تامین‌اجتماعی در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی بررسی شد و این طرح ها تقویت می شود.

به گزارش ایرنا، احمد راستینه هفشجانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست مشترک نمایندگان شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و استاندار چهارمحال و بختیاری با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار و بر احداث ساختمان درمانگاه تامین‌اجتماعی شماره یک شهرکرد تاکید شد.

وی با اشاره به فرسودگی ساختمان کنونی درمانگاه تامین اجتماعی شهرکرد افزود: در این نشست مقرر شد تا زمین یا ساختمان جدید در اختیار گذاشته و یا مکانی برای تامین‌اجتماعی خریداری شود.

راستینه تصریح کرد: زمین مرکز درمانی شهر سامان نیز تامین شده و به محض جذب اعتبار آماده ساخت است.

وی با اشاره به موافقت برای تجهیز درمانگاه تامین‌اجتماعی شهر بن یادآور شد: استقرار خدمات درمان تامین‌ اجتماعی شهر هفشجان هم مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تا دانشگاه علوم‌پزشکی آن را در اختیار تامین اجتماعی قرار دهد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین دستور ویژه‌ای در خصوص تجهیز بیمارستان امام علی (ع) فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد و تهیه تجهیزات برای کلینیک دندانپزشکی تامین‌اجتماعی این بیمارستان صادر شد.

وی گفت: در این نشست تامین اعتبار برای خرید یک دستگاه ام. آر. آی (MRI) و سی. تی. اسکن (CTSCAN) برای بیمارستان امام علی(ع) مصوب و مقرر شد که مجوز خرید از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری شود.

راستینه همچنین تاکید کرد: در نشست با رییس سازمان تامین‌اجتماعی تهیه برخی از تجهیزات و نیازمندی‌های مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

وی افزود: همچنین قرار شد سهمیه‌ای به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری تخصیص یابد.

چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha