آغاز کاشت ۶۸ هزار اصله درخت از آسایشگاه سالمندان کهریزک + فیلم

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اعلام کرد: خداوند به ما توفیق داد در هفته درختکاری برنامه کاشت ۶۸ هزار اصله نهال در ۳۷ هکتار زمین را از آسایشگاه سالمندان کهریزک شروع کنیم.

سردار احمد ذوالقدر روز سه شنبه در حاشیه درختکاری آسایشگاه سالمندان کهریزک به خبرنگار ایرنا گفت: در هفته درختکاری بهترین نقطه ای که انتخاب کردیم بهشت کهریزک بود تا با شاد کردن دل این عزیزان دعای خیر آنها را بدرقه این کار کنیم.

وی آسایشگاه سالمندان کهریزک را بهشت خواند و اظهار داشت: این عزیزان دعایشان مستجاب است و برای امنیت این نظام دعا کردند و با زحماتی که مدد جویان برای آسایشگاه می کشند این عمل می تواند شادابی روحی و جسمی را برای این دوستان همراه داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که این درختها را می کارند عضو این آسایشگاه هستند و نگهداری این درختان نیز با همین عزیزان است.

آغاز کاشت ۶۰۸ اصله درخت از آسایشگاه سالمندان کهریزک

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران یادآور شد: امروز سپاه در تمام عرصه ها فعالیت دارد و کار او مختص به نظامی نیست، امور فرهنگی، سیل، زلزله، و کمک به خانوارهای کم برخودار از کارهای مستمر سپاه است و این حضور همه جانبه می تواند قوت قلبی برای مردم ایران زمین باشد.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: قرار شد بعضی از این نهال ها را به نام افراد بکاریم و بنده هم اولین نهالی که کاشتم به نام بنیانگذار آسایشگاه کهریزک دکتر حکیم بود که این کار زیبا و ماندگار بنام ایشان باشد.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران در کنار کارهای سخت نظامی پیگیر کارهای نرم مانند فرهنگی، قرآنی و الهی هم هست و حتی در امر خانواده و مشاوره های زوجین بسیار فعال بوده تا خودش را پشتیبان این مردم ولایت مدار نشان دهد.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.

این آسایشگاه هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت، ۱۸۰ هزار مترمربع بنا و ظرفیت بستری یکهزار و ۷۵۰ نفر مددجو با واحدهای مختلفی مانند کارگاه، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام اس، کتابخانه و سالن ورزشی مشغول خدمت رسانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha