تیم‌های فوتسال بانوان یزد و بابلسر به مرحله نهایی لیگ یک کشور صعود کردند

یزد- ایرنا- مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در گروه ۶ روز سه‌شنبه در یزد به پایان رسید و تیم‌های باشگاه اسطوره یزد و هیات بابلسر به مرحله نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت سه روز به صورت دوره‌ای و مجتمع در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور تیم‌های رکال کردستان، باشگاه اسطوره یزد و هیات بابلسر پیگیری شد.

در آخرین روز مسابقات تیم فوتسال بانوان اسطوره یزد در حضور جمعی از تماشاگران با نتیجه پنج بر چهار بر تیم باشگاه رکال کردستان غلبه یزد و به همراه تیم هیات بابلسر به مرحله نهایی صعود کرد که زمان برگزاری آن اعلام می‌شود.

مسابقات فوتسال لیگ دسته اول بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۳۵ تیم در ۶ گروه در مناطق مختلف ایران پیگیری شد که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله پایانی برای رسیدن به عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر دست یافتند.

سرمربی تیم فوتسال اسطوره یزد گفت: مسابقات امسال از لحاظ فنی و آمادگی تیم‌ها و بازیکنان در سطح بالایی بود و تیم یزد با همه توان برای کسب افتخار و رسیدن به مرحله پایانی ماموریت خود را دقیق و جدی انجام داد.

فاطمه نادریان در حاشیه مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل اصلی فوتسال برای بانوان نبود حامیان مالی است که اگر در این خصوص فرهنگ سازی شود و حمایت مناسب صورت گیرد جای کار فراوان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در بخش بانوان در تمامی رشته‌ها و فوتسال ظرفیت‌های خوبی در استان یزد وجود دارد که امیدواریم با حمایت و همراهی بخش خصوصی و حامیان مالی بتوان بیش از گذشته برای ورزش و فوتسال استان افتحار کسب کرد.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha