۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85051026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین سلامت در پنج سال گذشته ۲ هزار  میلیارد تومان کمک کردند

زنجان - ایرنا- مدیر کل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیرین در حوزه سلامت مشارکت فعالانه ای دارند، بطوری که در پنج سال گذشته سالانه حدود ۲ هزار میلیارد تومان کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد حیدری شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح مرکز خیرساز آنکولوژی بیمارستان ولی عصر(عج) افزود: طی سال های اخیر خیرین نسبت به گذشته بیشتر تمایل دارند تا در حوزه سلامت مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: برآوردها نشان می دهد میزان کمک خیرین تا پایان امسال ۸۰ درصد رشد داشته باشد و به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد که در نوع خود اتفاق بزرگی است.

مدیر کل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: کشورمان در امور مربوط به خیرین در ۱۰ سال منتهی به سال ۲۰۲۱ در موضوعات مختلف نیکوکاری در دنیا رتبه ۲۲ را کسب کرده است.

حیدری اظهار داشت: به دلیل اینکه اغلب خیرین ما تمایلی ندارند اقدامات انجام گرفته دیده شود، بسیاری از فعالیت‌های خیرخواهانه آنها ثبت نمی‌شود، با این حال ایران رتبه خوبی در خصوص امور خیریه در جهان دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقاتی خوب که دراین حیطه اتفاق می‌افتد این است که خیرین علاقه‌مند هستند به جزو حوزه درمان در سایر حوزه‌ها مانند بهداشت، پژوهش و پیشگیری نیز مشارکت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha