فوتبالیست مرودشتی با توپ فاصله حرم حضرت معصومه ( ع ) تا جمکران را روپایی زد+فیلم

شیراز-ایرنا- علیرضا خسروی فوتبالیست اهل مرودشت استان  فارس به مناسبت تولد حضرت مهدی  (عج ) با توپ فوتبال فاصله هفت کیلومتری حرم مطهر حضرت معصومه ( ع ) تا جمکران را روپایی زد و رکوردی دیگر را از خود به جای گذاشت.

این ورزشکار مرودشتی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با عشق با ائمه اطهار و با گفتن سلام به حضرت معصومه ( ع ) کار را آغاز کردم تا بتوانم دینم را نسبت به حضرت مهدی( عج ) ادا کنم.

۱۴ سال پا به توپ

خسروی اضافه کرد: این فاصله هفت کیلومتری را در زمان ۲ ساعت طی کردم تا به جمکران رسیدم، این چهاردهمین برنامه ای است که طی ۱۴ سال به اجرا گذاشتم و باید بگویم در این سال ها توپ فوتبال از من جدا نشده است.

روزی چهار ساعت تمرین

وی تاکید کرد : برای اینکه بتوانم این رکورد دیگر را از خود به جا بگذارم هفته ای پنج جلسه و روزی چهار ساعت با توپ روپایی زدم تا توانستم این برنامه را به خوبی اجرا کنم و آن را تقدیم به آقا امام زمان ( عج ) کنم.

فیلم روپایی زدن تا جمکران

خسروی افزود : برنامه بعدی من بالارفتن از برج ایفل فرانسه با توپ است که باید تمرین زیادی انجام دهم تا با حمل پرچم مقدس ایران و با توپ برج ایفل را هم فتح کنم.

کارنامه خسروی ، از روی کشتی تا نجف

این ورزشکار روپایی زن مرودشتی تاکنون با گذاشتن توپ بر روی سر حدود ۱۶۹۲ پله برج میلاد تهران یکباراز سمت جلو و یکبار هم به صورت عقب رفتن طی کرده است همچنین فاصله دروازه قرآن تا حرم مطهر حضرت شاه چراغ ( ع )، روپایی زدن روی کشتی از بندرعباس تا جزیره قشم و طی کردن مسیر نجف تا کربلا و چندین برنامه دیگر از جمله کارهایی است که در کارنامه خسروی دیده می شود.

فوتبالیست مرودشتی با توپ فاصله حرم حضرت معصومه ( ع ) تا جمکران را روپایی زد+فیلم
عقب رفتن با توپ روی سر از پله های برج میلاد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha