۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85051292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیرگذر شهید سلیمانی کاشان  پس از سه سال معطلی به بهره برداری رسید

کاشان- ایرنا- زیرگذر شهید سلیمانی کاشان صبح امروز چهارشنبه (۱۷اسفند) پس از سه سال معطلی با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر کاشان در آیین افتتاح این زیرگذر گفت:طرح زیرگذر شهید سلیمانی کاشان طبق قراردادی که در سال ۱۳۹۸ با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منعقد شد ، باید ۷۰ درصد ملک و ۳۰درصد وجه نقد به قرارگاه از طرف شهرداری کاشان داده می شد،در آن زمان متاسفانه ۸۸ قطعه زمین تفکیکی کارخانه ریسندگی و بافندگی که در توقیف سازمان تامین اجتماعی بوده به قرارگاه خاتم واگذار شد و به همین دلیل امکان انتقال املاک از طرف شهرداری به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) وجود ندارد و هنوز در خصوص نحوه پرداخت طلب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با مشکل مواجه هستیم.

علی هاشمی طاهری افزود: در حال حاضر این زمین ها را نمی توانیم با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تهاتر کنیم و باید به دنبال تامین زمین در منطقه دیگری باشیم.

وی اظهار کرد:شب گذشته در خصوص طلب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) جلسه ای با حضور مسئولان شهر و نمایندگانی از قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تشکیل شد اما در خصوص نحوه پرداخت طلب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به نتیجه نرسیدیم اما قرار شد زیرگذر بازگشایی شود.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان بیان کرد:قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بهترین پیمانکار کشور و افتخار تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بزرگ ترین طرح های عمرانی را در خاورمیانه اجرا می کند.

عملیات اجرایی طرح زیرگذر شهید سلیمانی کاشان در سال ۱۳۹۸ توسط شهرداری کاشان و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) آغاز شد و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرایی شدن این طرح هزینه شده است.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha