۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85051973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهضت مدرسه سازی در نظام جمهوری اسلامی بی بدیل است

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85051973
نهضت مدرسه سازی در نظام جمهوری اسلامی بی بدیل است

اهواز- ایرنا- سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مدرسه سازی و فرهنگ‌ مشارکت در ساخت مدرسه در نظام‌جمهوری اسلامی یک حرکت بی بدیل است .

به گزارش ایرنا احمد موالی زاده پنجشنبه در آیین افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه دخترانه در منطقه "ام الطمیر" اهواز بیان کرد: امید است که فرهنگ و جهاد مدرسه سازی در خوزستان هر چه بیشتر انجام شود .

وی افزود: بارها خیران‌گله مند شدند که تمایل دارند مدرسه سازی کنند اما دستگاه های اجرایی استان همراهی نمی کنند و یا به هر دلیلی کار به طول می انجامد بنابراین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان باید پیگیری کند تا خیران برای ساخت مدرسه مانعی نداشته و دلسرد نشوند.

موالی زاده بیان کرد: در فرآیند و دورانی هستیم که مردم تشنه خدمت هستند و انتظار دارند در این دولت انقلابی خدمات ارائه شود.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: معمولا در روستاها دبیرستان دخترانه کم است و ساخت مدرسه دخترانه در روستاها بسیار نیاز است ، از خیران درخواست داریم به این بخش ورود کنند تا دختران برای ادامه تحصیل مشکل نداشته باشند.

موالی زاده اظهارکرد: جهاد مدرسه سازی را باید در خوزستان توسعه دهیم تا دانش آموزان این استان برای تحصیل مشکلی نداشته باشند.

در ادامه این‌مراسم خیر مدرسه ساز، "محمد حلوایی" ، سازنده مدرسه ای که امروز افتتاح شد بیان‌کرد: انجام کار خیر مدرسه سازی یک‌ مسئولیت اجتماعی است که باید همه به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

وی گفت: مسئولیت اجتماعی انتهایی ندارد و در جنبه های مختلف می توان این کار را انجام داد.

این خیر مدرسه ساز افزود: از تمامی کسانی که توانایی دارند برای امر مدرسه سازی دعوت می‌شود تا برای فرزندان ما مکان مناسبی جهت ادامه تحصیل فراهم‌ کنیم.

امروز پنجشنبه مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه دخترانه مهدجان در منطقه ام الطمیر اهواز افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha