۴۹تیم در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی چهارمحال و بختیاری رقابت کردند

شهرکرد-ایرنا-معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۹ تیم دانشجویی با هدف ارتقای فرهنگ گفت و گو و شنیدن حرف‌های موافق و مخالف ، طی سه روز در دانشگاه آزاد شهرکرد به رقابت پرداختند.

مهرداد یادگاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین رویداد رقابت تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در اُستان در چهار حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

وی ادامه داد:در این رقابت‌ها دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زیر نظر داوران دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند و تیم‌های برتر با هم به رقابت پرداختند که امسال شاهد رشد ۱۰۹ درصدی شرکت دانشجویان در رقابت‌های کرسی آزاداندیشی بودیم و دانشجویان با نگرش‌های گوناگون در این رقابت‌های تیمی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تضارب آرا، ایجاد فرهنگ گفت‌وگو، شنیدن صدای مخالف و منتقد و پذیرش نقد سازنده از جمله مهم‌ترین اهدف برگزاری رقابت‌های کرسی آزاداندیشی است.

یادگاری اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی میدان رقابتی برای محک دانشجویان هستند و در این رقابت‌هاست که دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان عضو تیم‌ها به همراه حوزه‌کاری آن‌ها مشخص می‌شود.

وی یاد آور شد: نتایج سومین رویداد رقابت تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اُستان یک هفته بعد اعلام می‌شود و دانشجویان نخبه این رقابت‌ها به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های ملی کرسی‌های آزاداندیشی راه خواهند یافت.

یادگاری تاکید کرد: پس از پایان این رقابت‌ها از نقدهای تیم‌های دانشجویی منتقد و موافق، بسته‌کاری، پیشنهادی استخراج و عملیاتی می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: سال گذشته دانشجویان نخبه دانشگاه‌های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری موفق شدند تا مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند و امیدواریم امسال نیز شاهد کسب رتبه‌های برتر دانشجویی در مراحل نهایی این رویداد بزرگ در کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای شهرکرد بروجن، فارسان و پردیس‌های لردگان اردل و کوهرنگ دارد که برخی از این دانشجویان در رشته‌های خود تاکنون حایز دستاوردها و نوآوری‌ها شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha