۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85052014
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تداوم فعالیت سامانه بارشی در لرستان

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85052014
تداوم فعالیت سامانه بارشی در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان آغاز شده است و تا بعدازظهر فردا (جمعه) برای نقاط مختلف ادامه دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از هواشناسی لرستان بهروز مرادپور به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا بعدازظهر فردا(جمعه)، برای همه نقاط استان با شدت و ضعف، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید لحظه‌ای و در مناطق مستعد با رگبار تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به کاهش محسوس دما طی این مدت در ارتفاعات، گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شمالی و جنوب شرق استان شاهد رگبار برف خواهیم بود.

وی گفت: به دلیل ماهیت بارش‌های رگباری، مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، آبگرفتگی معابرعمومی، ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل ها، خسارت به محصولات کشاورزی، آسیب به سازه‌های موقت، مه آلودگی و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

مرادپور ادامه داد: این سامانه بارشی عصر فردا به تدریج از جو استان خارج می‌شود و طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شرایط نسبتا آرامی بر منطقه حاکم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha