۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85052073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد محترقه در قزوین

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85052073
کشف ۱۰ کیلوگرم مواد محترقه در قزوین

قزوین - ایرنا - پلیس استان قزوین با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و تشدید روند مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم از این مواد در شهرستان البرز شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی البرز روز پنجشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی کسب خبرهای رسیده مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی سود جو در البرز، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بررسی همه جانبه و صحت سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی های خود ۱۰ کیلوگرم اکلیل سرنج غیرمجاز کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم تا ضمن مراقبت از فرزندان خود و با توجه به حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می افتد هرگونه اطلاعات خود را در مورد ساخت، نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کشف بیش از ۳۱ هزار عدد مواد محترقه از یک واحد مسکونی در محمدیه

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین نیز از کشف ۳۱ هزار ۶۵۷ عدد مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحدهای مسکونی شهر محمدیه در شهرستان البرز خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، مخفیگاه یکی از فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در شهر محمدیه شناسایی و ماموران این یگان با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حضور ماموران و در بازدید از محل با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، ۳۱ هزار و ۶۵۷ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز که در یکی از واحدهای مسکونی دپو شده بود، کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: افراد سودجو بدون توجه به خطرات ناشی از به کارگیری مواد محترقه و صدمات جبران ناپذیری که برای شهروندان به همراه داشته اقدام به فعالیت در این خصوص می کنند، به همین منظور همراهی و حمایت شهروندان از پلیس برای مقابله و دستگیری عاملان خرید و فروش این مواد ضروری است.

کشف بیش از سه هزار عدد مواد محترقه خطرساز در آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ۲ عامل تهیه و فروش مواد محترقه خطرساز دستگیر و بیش از سه هزار و ۴۲۰ عدد نیز انواع مواد محترقه از آنان کشف شد.

سرهنگ علی زرینی تصریح کرد: در راستای طرح های مقابله با عاملان فروش مواد محترقه و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش این مواد توسط افرادی سودجو در شهرهای آوج و آبگرم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس با هماهنگی مقام قضایی به محل های شناسایی شده اعزام و در بازرسی از مکان های مورد نظر موفق به کشف مواد محترقه خطرساز شده و در این رابطه نیز ۲ نفر دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha