۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85052115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مسلح ایران با اقتدار ترفند دشمنان را خنثی می‌کنند

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار تمام ترفندهای دشمن را در ابعاد مختلف رصد و حنثی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ رضا آذریان روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی از گلزار شهدای کلاله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عزت، عظمت و قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده و ما به عنوان سربازان ولایت و وطن با ادامه دادن راه شهدا اجازه نمی‌دهیم به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعرض شود.

وی افزود: تمام ترفندهای دشمن در همه ابعاد حتی دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران رصد می‌شود و امروز امنیت پایداری در مرزها حاکم شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: دشمنان ایران با هر تفکر، اندیشه و روشی برعلیه ایران طرح و برنامه اجرا کردند اما به برکت هوشیاری و بیداری ملت ایران تا به امروز هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسیده است و در آینده هم بی شک به اهداف خود نخواهند رسید.

امیر سرتیپ گفت: برای نظام جمهوری اسلامی جان می‌دهیم و حافظ خون شهدای انقلاب هستیم و قاطعانه به ملت بزرگ ایران می‌گویم امنیت شرق کشور را تهدیدی متصور نیست و جای نگرانی وجود ندارد و نیروی زمینی ارتش در کنار مرزداران به خوبی از مرزها حراست می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات شاخص در منطقه شمال شرق کشور، اظهارکرد: در بحث انسداد مرز اقداماتی را براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده و می‌دهیم و در بحث استقرار سامانه‌های پدافندی و الکترونیکی از نظر فیزیکی تجهیزات را در مرز مستقر کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: از مرزهای کشور با تجهیزات به روز مستقر در تمام ابعاد الکترونیکی و پهبادی به شکل مطلوب حراست می‌شود.

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در بحث‌های پدافندی، پهبادی، هوایی و زمینی اقدامات زیادی انجام داده که نمونه آن به نمایش گذاشتن پیشرفته ترین تجهیزات روز در هوا، زمین و دریا در ۲ رزمایش بزرگ ۱۴۰۰ نیروی زمینی و ۱۴۰۱ ذوالفقار است.

وی همچنین در بحث فعالیت‌های محرومیت زدایی، بیان کرد: در منطقه شرق کشور در زمینه‌های بهداشت و درمان، جاده سازی، کمک به مردم منطقه در بحران‌ها از جمله در سرمای شدید مشهد، تربت جام و تربت حیدریه کارهای خوبی انجام شد و محرومیت‌زدایی از جمله تفکرات ارتش و نیروی زمینی است.

وی بیان کرد: اخیرا قرارگاه مهارت آموزی در نیروی زمینی ارتش تشکیل شده و در شمال شرق هم بر اساس دستورالعمل‌ها اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha