استاد دانشگاه: تبیین خدمات انقلاب اسلامی، موجب دلگرمی مردم می‌شود

یزد- ایرنا- استاد دانشگاه باقرالعلوم (ع) قم گفت: خدمات نظام در ابعاد مختلف برای مردم و جوانان تبیین شود که مایه دلگرمی و اعتماد آور است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد جواد یاوری، روز جمعه در جمع مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) یزد افزود: به رغم تمامی تلاش‌ها و اقداماتی که در کشور صورت گرفته هنوز مردم و جوانان به طور مناسب در جریان امور نیستند.

وی با بیان اینکه دشمن به جد در قالب فعالیت‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی، دین و ارزش‌های انقلاب را نشانه گرفته، ادامه داد: باید مردم به خصوص جوانان را در جریان تلاش‌های مختلف نظام قرار داد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: باید روحیه انقلابی و جهادی که نیاز جامعه و کشور است با تلاش و اقدام شایسته در جامعه و بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود؛ در حوادث اخیر کشور خیلی از افراد مردود شدند و این به دلیل نداشتن روحیه انقلابی است که تحت تاثیر القائات دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

وی گفت: تمامی تلاش دشمنان بر تضعیف ولایت الهی متمرکز شده و باید با رسانه‌ها و نخبگان با فعالیت‌های فرهنگی در جامعه موضوع بصیرت افزایی را توسعه دهند.

استاد دانشگاه باقرالعلوم قم بیان کرد: باید مردم و مسئولان و تمامی نخبگان برای تحقق حکومت جهانی تلاش کنند که تحقق آن موجب قدرت و عزت و سعادت است.

یاوری گفت: یکی از مهمترین کارها در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی این است که باید همه برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha