خبیری: باید در مورد اتفاقات هیئت‌ فوتبال تهران شفاف‌سازی شود

تهران- ایرنا- کارشناس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و رییس هیئت‌فوتبال حوزه شمال غرب تهران گفت: اگر تخلفی در هیئت فوتبال پایتخت صورت گرفته، متخلفان باید بدون تعارف مجازات شوند.

به گزارش ایرنا، هیئت فوتبال استان تهران به یکی از هیئت‌های پرحاشیه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده و حتی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی هم ابهاماتی در این خصوص مطرح شد.

در همین راستا، حسین خبیری رییس هیئت فوتبال حوزه شمال غرب تهران در واکنش به این ابهامات و حواشی به وجود آمده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مطالبی که این روزها در رسانه ملی و جراید درباره فوتبال تهران مطرح و منتشر شده، مهم و قابل تامل است. حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت تهران می‌بایست در خصوص اتهامات و تخلفاتی که از رسانه‌ها و جراید خصوصا برنامه فوتبال برتر پخش شده شفاف سازی‌کند و پاسخگو باشد.

وی افزود: مسائلی که برنامه فوتبال برتر و برخی رسانه‌های ورزشی مطرح به آن می‌پردازند، مهم است و نمی‌توان به‌سادگی از آن گذشت.

رییس هیئت فوتبال شمال غرب تهران ادامه داد : به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال تهران و عضو مجمع هیئت تهران، خواستار این هستم که شیرازی شخصاً درباره مسائل و ابهاماتی که مطرح و بیان شده ورود و توضیح دهد و شفاف‌سازی کند؛‌ چراکه اعتبار همه اهالی فوتبال تهران و اعضای مجمع که به او رای داده دچار خدشه شده است.

وی تاکید کرد: اگر این اتهامات صحت دارد با احدی عهد اخوت نداریم و مسببین آن باید مجازات شوند چون خیانت به خانواده چند صد هزار نفری فوتبال تهران است و قابل گذشت نیست. اگر صحت ندارد در راستای صیانت از اعتبار و آبروی مسئولین و اهالی فوتبال تهران پیگیری حقوقی و قضایی گردد.

این کارشناس با سابقه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: یکی از وظایف مجمع فوتبال تهران نظارت بر عملکرد اعضای هیئت رییسه، رییس، ارکان فوتبال و رسیدگی و بررسی موضوعات این‌چنینی می‌باشد. انتظار و خواهش من و البته مطمئناً همه دلسوزان فوتبال تهران از مجمع و تصمیم گیرندگان این است در راستای شفافیت و صیانت از آبرو و اعتبار آن دسته از مدیران زحمتکش و خدوم فوتبال تهران و مربیان و مدیران زحمتکش و سلامت باشگاه های فعال در فوتبال پایتخت؛ موضوعات مطرح شده به دور از هیاهو بررسی و نتایج آن صادقانه اعلام گردد.

عضو موظف هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به شخصه اعتقاد دارم اگر تخلفاتی وجود دارد باید بدون تعارف و ترس از دست دادن مسئولیت به وظیفه سازمانی و نظارتی و اخلاقی خود در قبال جامعه فوتبال تهران عمل کنیم و در این راه ترسی از عواقب آن نباید داشت. اگر مطالب و تخلفات مطرح شده صحت ندارد و جوسازی و تخریب است برای دفاع از اعتبار و آبروی مدیران فوتبال، با نشردهندگان طبق قانون عمل شود. نمی‌توان بخاطر کوتاهی برخی، به راحتی از تلاش صادقانه مدیران دلسوزی که اعتبار و آبرو و مال خود را برای فوتبال هزینه می‌کنند، چشم پوشی کرد.

وی در پایان گفت :خواهش من از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که رییس مجمع هیئت تهران هم است و می‌دانم دلسوزانه و صادقانه به همه ارکان فوتبال با حساسیت و اشراف کامل نظارت دارد و همچنین علی جوادی مدیرکل استان تهران این است که نگاهشان به فوتبال پایتخت، نگاه ملی باشد و از اینکه هیئت تهران، حیاط خلوت برخی مدیران برای اهداف سیاسی یا اقتصادی باشد، جلوگیری کنند. فوتبال تهران سرشار از امکانات و استعداد است و برنامه‌ریزی برای این رشته پرطرفدار در پایتخت، ایده، تفکر و تلاش شبانه‌روزی جمعی را می‌طلبد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha