۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85053859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ دانشجو از دزفول عازم اردوهای راهیان نور شدند

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۳
کد خبر: 85053859
۴۵۰ دانشجو از دزفول عازم اردوهای راهیان نور شدند

دزفول- ایرنا- معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی دزفول گفت: ۴۵۰ دانشجو از شهرستان دزفول برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس عازم شدند.

به گزارش ایرنا امین محمدی روز یکشنبه با اشاره به حضور پرشور دانشجویان دانشگاه‌های دزفول در اردوهای راهیان نور و پیشرفت به رسانه‌ها اعلام کرد: این اردوها با هدف تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است.

وی افزود: بازدید از یادمان‌های فکه، هویزه، علقمه، نهرخین، شلمچه و یادمان شهدای بیت المقدس در قالب راهیان نور و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضای سپاه در قالب راهیان_پیشرفت انجام می‌شود.

محمدی اظهارکرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو نام قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی در سال ۱۴۰۱ به نام شهید دانشجو بهمن دُرولی از شهدای شاخص شهرستان دزفول نامگذاری شده است.

وی افزود: این اردوها تا پایان اسفند ماه جاری ادامه خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، ستاد راهیان نور در سال ۱۳۷۸ شکل گرفت؛ با تأسیس این ستاد سعی شد سفرهای مردمی به مناطق جنگی ساماندهی و رفاه و امنیت مسافران و گردشگران تأمین شود.
متأسفانه در اسفند ماه ١٣٩٨ این سفر معنوی به علت شیوع کرونا توسط ستاد مرکزی راهیان نور به منظور حفظ سلامت جامعه تعطیل شد که به فضل الهی و با انجام واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی و همکاری مسوولان از اسفند ماه سال گذشته زیارت سرزمین‌های نور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کسب مجوزهای لازم آغاز شد.

هدف از این سفرهای معنوی آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام است تا برای آنان هویتی ایجاد شود که چگونه افرادی تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به عنوان قهرمانان تاریخی ایران، از میهن خود دفاع کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha