روابط ایران و عربستان توطئه‌های رژیم صهیونیستی را خنثی می‌کند

تهران - ایرنا - نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرگیری روابط ایران و عربستان خنثی کننده توطئه های رژیم صهیونیستی در منطقه است و به همین دلیل علنی شدن این توافق آنها را دچار سردر گمی کرده است.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک گفت: این اقدام توطئه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در روابط منطقه ای را خنثی و آنها را دچار عصبانیت و سردرگمی کرده است.

وی افزود: صهیونیست ها در صدد بودند که تا تحت عنوان صلح ابراهیم با کشورهای مسلمان منطقه به استثنای جمهوری اسلامی ایران روابط دیپلماتیک خود را برقرار کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست‌ها در این پروژه خود با کشورهای عربی منطقه عنوان می کردند که جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست و خط قرمز شما نیز باید باشد و به این شکل توطئه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می کردند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: مذاکرات ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک همه نقشه ها و توطئه های صهیونیست ها را خنثی و آنها را دچار سردرگمی کرده است.

وی افزود: وقتی ایران و عربستان به عنوان دو قدرت منطقه برای حل مشکلات منطقه ای توافق و تفاهم داشته باشند، دیگر حضور آمریکا در منطقه نیز با سوال و ابهامات زیادی مواجه می شود و این را باید بدانیم که حتماً آمریکایی ها و صهیونیست‌ها علیه این توافق توطئه خواهند کرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس از این توافق حمایت می کند و امیدوار است که عربستان هم در این مسیر ثابت قدم باشد.

به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران و عربستان مذاکرات خود را با وساطت چین برای از سرگیری روابط سیاسی به سرانجام رساندند و توافق کردند تا روابط دیپلماتیک خود را تا حداکثر دو ماه آینده از سر بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha