تقویت معنویت و اراده در نیروهای مسلح قابل توجه است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه به معنویات و تقویت عزم و اراده در نیروهای مسلح قابل توجه است و باید همواره قدردان تلاش این قشر فداکار در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز یکشنبه در بازدید اعضای شورای تامین استان از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند افزود: به واسطه اقتدار نیروهای مسلح هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد از این رو امنیت پایدار برای کشور رقم خورده است.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب شاهد نیروهای مسلح مقتدر در کشور هستیم که همواره با تجهیزات به روز پای کار امنیت نظام و مردم ایستاده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اراده مادی و معنوی نیروهای مسلح و جانفشانی آنها در مقاطع مختلف اظهار داشت: در بیش از چهار دهه گذشته صحنه‌هایی از رشادت و ایثارگری نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی خلق شده به ویژه دوران دفاع مقدس که ارزشمند است.

وی با تاکید بر پشتیبانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان افزود: موضوع آبرسانی به پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینی بیرجند در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی در این نشست به نمایندگی از اعضای شورای تامین استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان "امیدرضا ظهوریان" فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند تقدیر کرد و ارتقای درجه وی را تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha