مهابادی‌ها ۲۸ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیرین این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال ۲۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

احمد نوذری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری متفاوت از سال‌های قبل در این شهرستان و از بهمن ماه آغاز و امکان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین فراهم شد.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و از ۲۰ میلیارد ریال سال قبل به ۲۸ میلیارد ریال رسیده است.

به گفته وی، خیرین کمک‌های غیرنقدی خود را به  پایگاه‌های سیار ویژه این جشن در مدارس و مصلای نماز جمعه، مراکز نیکوکاری محلات و اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده و علاوه بر این شماره حسابی نیز برای این منظور تعیین شده بود.

نوذری با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین تاپایان سال ادامه دارد، گفت: خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: همچنین خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد می‌توانند مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

مهابادی‌ها ۲۸ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

وی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیران با کمیته امداد، ادامه داد: امید است در آستانه سال نو با مشارکت گسترده مردم نوعدوست و خیّران شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

به گزارش ایرنا، هر ساله در آستانه سال جدید به مناسبت روز احسان و نیکوکاری کمیته امداد با برپایی ایستگاه‌هایی به این مناسبت اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی و تحویل آنها به نیازمندان می‌کند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل تشکیل شد.

هم اکنون پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، حدود هزار و ۸۰۰ دانش آموز در حال تحصیل در مقاطع مختلف هستند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha