امام جمعه بجنورد: آزادی مذاهب از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آزادی در برگزاری آیین های دینی و مذهبی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید شکرگزار آن باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز یکشنبه در پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد شیروان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی برای مردم در پی داشت و موجب زنده شدن بسیاری از ارزش های اسلامی در جامعه شد.

وی افزود: برکات این انقلاب اسلامی و مردمی، محدود به قشر و یا مذهب خاصی نبود به گونه ای که بعد از پیروزی انقلاب شاهد آزادی برگزاری آیین های سایر مذاهب همچون اهل سنت هستیم.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: همچنین در این نظام اسلامی تاکید زیادی بر برگزاری آیین های مذهبی و اجرای واجبات دینی می شود که این خود نعمت بزرگی است و باید همه ما قدردان این نعمت باشیم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر بهره مندی از فضایل ماه شعبان، گفت: شعبان ماه برکت، مغفرت و ماه ولادت امام عصر(عج) است بنابراین نباید به سادگی از فضایل این ماه غافل شویم.

وی افزود: مومن واقعی هم کسی است که ارزش لحظات زندگی خود را بداند و در ماه شعبان با انجام واجبات دینی برای ضیافت الهی آماده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه فلسفه غیبت باید در جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: خداوند امام عصر(عج) را برای احیای دین رسول اکرم(ص) از دیده ها پنهان فرمودند و زمانی که ظلم و بی عدالتی جامعه بشری را فرا گرفت آن حضرت را ظهور خواهد کرد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: انتظار ظهور منجی الهی از دیدگاه شیعه عبادت است زیرا که با ظهور آن حضرت ظالمان عالم به سزای اعمال خود می رسند و دین اسلام در جهان گسترش می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha