۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85055532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از یک میلیون و ۸۰۰هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این استان خبرداد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار حمید هداوند روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد محترقه استان البرز اظهار کرد: در این زمینه ۳۶ نفر از تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه خطرناک در استان البرز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد برخورد با فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، افزود: پلیس برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه آخر سال با جدیت با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد می کند.
هداوند اضافه کرد: همچنین با اقدامات اطلاعاتی پلیس، در طرح مبارزه با فروش مواد محترقه خطرناک بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد منفجره در البرز نیز کشف شد.

وی گفت : مجموعه فرماندهی انتظامی به عنوان خادم مردم به هیچ عنوان با شادی و نشاط مردم مخالف نیست، اما در سال های اخیر افرادی سودجو با فروش مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر برای بخشی از شهروندان می شوند که پلیس با جدیت با این افراد برخورد می کند.

فرمانده انتظامی ضمن هشدار به افرادی که قصد آزار و اذیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال را دارند، بیان کرد: تمام کسانی که در چهارشنبه آخر سال توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان نوروز بازداشت خواهند بود و هیچ گونه تخفیفی برای آنها متصور نیست.
هداوند به خانواده‌ها توصیه کرد؛ در این ایام نظارت بیشتری بر رفتار نوجوانان و جوانان خود داشته باشند تا شاهد حوادث جبران ناپذیر برای آنها نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha