کشف ۸۹ تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه در تهران

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ٨۹ تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز نظیر اکلیل سرنج را در تهران خبر داد و گفت: از ابتدای طرح مقابله با سوداگران چهارشنبه آخر سال چهار میلیون قطعه مواد محترقه کشف شده است.

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در نشست خبری با موضوع چهارشنبه آخر سال گفت: نگاه ما به چهارشنبه آخر سال پدیده ای فرهنگی و اجتماعی است که متاسفانه در خلا نظارت خانواده مورد سوء استفاده سواگران قرار می گیرد.

وی اولویت پلیس را امنیت و آسایش مردم و شهروندان دانست و افزود: با وجود تمهیدات پلیس و افزایش چند برابری کشفیات مواد محترقه وشناسایی سوداگران سلامت مردم، طی هفته های اخیر ۱۲۴ نفر از سازندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهر تهران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به شناسایی و کشف حدود ۹۰ تن مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز نظیر اکلیل سرنج در انبارهای تهران خبر داد و افزود: با اقدامات و اشراف اطلاعاتی پلیس ۷۰۰ کیلوگرم مواد محترقه پرخطر را کشف و از توزیع آن جلوگیری شد.

سردار محمدیان همچنین به پلمب ١٧ انبار نگهداری مواد محترقه و مواد اولیه ساخت آن اشاره کرد و گفت: تاکید پلیس بیش از اقدامات سلبی، نظارت بیشتر خاواده ها بر فرزندان و دور نگاهداشتن آنان از خطرات احتمالی قرارگیری در معرض مواد محترقه ای است که می توان آنان را به کام مرگ بکشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha