رییس سازمان بسیج: هدف دشمن، جلوگیری از توسعه پایدار کشور است

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف اصلی دشمنان از جنگ ترکیبی و سایر فتنه‌ها در اصل جلوگیری از توسعه پایدار کشور اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار "غلامرضا سلیمانی" روز دوشنبه در همایش دختران حاج قاسم در یزد افزود: توطئه‌های مختلف استکبار علیه نظام اسلامی با هدف مقابله با پیشرفت‌های نظام است و دشمن سعی داشت در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده، ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند.

وی با قدردانی از بسیجیان و مردم که در عرصه‌های مختلف به نقش آقرینی مشغول هستند ادامه داد: گسترش اسلام در نقاط مختلف دنیا، متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با حقیقت ایران قوی مواجه شده است.

ریس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اهمیت ۴۴ ساله شدن انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران بیان کرد: به رغم همه کارهایی که انجام شده هنوز هم در بحث ترویج و معرفی انقلاب اسلامی جای کار فراوان وجود دارد.

سلیمانی همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات و برنامه‌های مدیریتی کشور در عصر کنونی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ابعاد و زوایای مختلفی دارد که باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معنا و مفهوم و هندسه قدرت را تغییر داد و به نفع محرومان جهان اصلاح کرد افزود: امروز تمدن غرب هیچ چیز برای عرضه به بشریت ندارد و هر روز بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، حرکت در مسیر حضرت امام حسین (ره) را یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی فرهنگ عاشورا در جهان امروز است.

سلیمانی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال، ترویج و معرفی فرهنگ ایران اسلامی که بر گرفته از قیام عاشوراست ضروری است و باید در جهاد تبیین و تولید محصولات فاخر فرهنگی این مهم مدنظر قرار گیرد.

وی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و از همه نوجوانان و جوانان خواست با بصیرت بیش از گذشته در مسیر ارزش‌های دینی و انقلابی و اهداف شهیدان که راه عزت و سعادت است بیش از گذشته حرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha