وزارت اطلاعات به خوبی توانسته عمق توطئه‌های دشمنان را  نشان دهد

تهران- ایرنا- امام جمعه اردبیل گفت: وزارت اطلاعات توانسته است در نمایشگاه «روایت میدان» به خوبی پشت پرده و عمق توطئه‌های دشمنان را به تصویر بکشد.

آیت الله سید حسن عاملی امروز، دوشنبه ۲۲ اسفند پس از بازدید از نمایشگاه تبیینی روایت میدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه بسیار علمی، تحقیقی و مستند یاد کرد و گفت: توطئه های بسیاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی صورت گرفته که دارای پشت پرده هایی است ولی ملت ما از این پشت پرده ها، اطلاع ندارند و این نمایشگاه به خوبی توانسته پشت پرده و عمق توطئه ها را به خوبی به تصویر بکشد و شایسته است هر ایرانی از این نمایشگاه بازدید کند.

وی با اشاره به برخی توطئه های دشمنان گف: فقط باید گفت خداست که کشور ما را نگه داشته و ملت ما را از توطئه های بسیار خونبار نجات داده است. البته اراده خدا به واسطه عزیزان ما در وزارت اطلاعات صورت گرفته و ما بسیار افتخار می کنیم و غرور مقدس داریم و سر به آسمان می ساییم که مجموعه اطلاعاتی بی نظیری در دنیا داریم. چون این عزیزان تجربه های بزرگی را کسب کرده اند و اکنون با سرویس های جاسوسی ۵۱ کشور تحدی دارند و مبارزطلبی می کنند.

وزارت اطلاعات به خوبی توانسته عمق توطئه‌های دشمنان را  نشان دهد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: اکنون ۲۰۰ کانال تلویزیونی و ماهواره ای در بالای سر ما مشغول ریختن بذر نفرت بر سر مردم هستند. تمام کلمات به کار رفته در این شبکه ها و تحریک و استخدام عواطف به دقت برنامه ریزی شده است و مقاومت در برابر این توطئه ها کار آسانی نیست.

وی افزود: اگر بخواهند به ملت ما نمره بدهند، بالاترین نمره این است که ملت ما در برابر جنگ ترکیبی و جنگ روحی و روانی دشمنان شکست نخورد و سرافراز بیرون آمد و اگر هر ملت دیگری جای این ملت بود، شکست می خورد. چون کار دشمن این است که جای خوب و بد را تغییر دهد و حق را باطل و هدایت را ضلالت نشان دهد که تعبییر قرآن در این زمینه تسویل و مکر شب و روز است.

در کنار سفره امنیت نشسته ایم

عاملی اضافه کرد: دشمنان این ملت علیه انقلاب اسلامی تقسیم کار کرده اند، به گونه ای که تحریم اقتصادی، فناوری و دارویی را به صحنه آوردند و برای ایجاد تکانه اقتصادی حتی برخی افراد را تحریم می کنند. دشمن به دنبال آن است که در بین مردم، التهاب ایجاد کند و با دیدن این نمایشگاه بهتر متوجه می شویم که برای تغییر سرنوشت این کشور چه سرمایه گذاری هایی شده و ما غافل بودیم. البته با وجود عزیزان وزارت اطلاعات، خاطر جمع هستیم که آینده ما بسیار روشن است و دشمن نمی تواند کاری کند و الان در کنار سفره امنیت نشسته ایم که عزیزان وزارت اطلاعات شهدای گرانقدری را برای امنیت مردم تقدیم کرده اند و ما سنگین ترین هزینه را برای انقلاب تقدیم کردیم تا ملت ما برای خودش تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: بالاترین کرامت یک ملت این است که خودش سرنوشت خود را رقم بزند و این، محصول خون شهدا و انقلاب ماست. انقلاب اسلامی سه خدمت به این کشور کرده است. یکی حفظ تمامیت ارضی، دیگری خدمت علمی و دیگر خدمت حاکمیت ملی است.

وزارت اطلاعات به خوبی توانسته عمق توطئه‌های دشمنان را  نشان دهد

این استاد حوزه درباره خدمت علمی گفت: امروز سرعت تحولات علمی، تمام محاسبات را به هم ریخته است و اگر ما نتوانیم در تولید دانش جهانی سهیم باشیم، همه چیز را باخته ایم. وقتی در راس این نظام رهبری قرار گرفته که اعتقادش این است که تا جایی که علم در دنیا پیشرفته از آنجا به بعد ما باید در تولید علمی سهیم باشیم.

عاملی درباره حاکمیت ملی نیز گفت: حاکمیت ملی یعنی این که همه ملت باید حضور داشته باشد و تصمیم بگیرد. به همین دلیل دشمن ما را یک کشور سرکش نامیده است و می گوید از نظم جهانی خارج شده اید. یعنی دشمن، خود را کدخدا معرفی کرده و می گوید شاه کلید دست ماست و ما باید دنیا را با درست کردن نظام ارباب رعیتی اداره کنیم در حالی که سرکش ترین کشورها خودشان هستند که حرمت هیچ قانونی را رعایت نکرده و همیشه نهادهای بین المللی را بازیچه دست خود قرار می دهند.

وی درباره مهمترین بخش نمایشگاه روایت میدان گفت: اشرافی که وزارت اطلاعات از نظر جنگ نرم در این نمایشگاه ارائه داده و نمایش تصمیم های به موقع این اهمیت را نشان می دهد. البته یکی از شاهکارهای وزارت اطلاعات در بخش جاسوسی است. چون دشمن با امپراطوری رسانه ای خود که من اسم آن را بیت الکذب گذاشته ام، به دنبال سربازگیری است که با همان تسویل یعنی زیبا جلوه دادن توطئه های خود کارهای فراوانی انجام می دهد که نمونه های بسیاری در فضای مجازی وجود دارد.

به گزارش ایرنا نمایشگاه تبیینی روایت میدان که از ۱۶ اسفند به همت وزارت اطلاعات در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاشده و تا پایان این هفته پذیرای مردم است، به منظور تبیین پشت‌پرده‌ها و نقش‌آفرینی دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در حوادث و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ برپا شده است.

برخی از غرفه هایی این نمایشگاه با عنوان های اتاق عملیات، بیگانگان، تهاجم ترکیبی، روایت سازی، اتاق فرمان، محاصره در دنیای مجازی، تهاجم به انقلاب اسلامی، مدرسه آشوب، صحنه آشوب، مقاومت فرهنگی اقتصادی، نگاه پنهان، اقتدار نظام و امیدآفرینی برپا شده و بازدیدکنندگان می توانند در هر یک از غرفه ها با جزییاتی از نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha