۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85056488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدامات توسعه ای دولت سیزدهم در یک سال اخیر در کاشان چشمگیر است

کاشان - ایرنا - نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: اقدامات توسعه ای و عمرانی انجام شده توسط دولت سیزدهم طی یکسال اخیر در کاشان چشمگیر است.

به گزارش ایرنا، «جواد نایینی» شامگاه دوشنبه در نشست خبری افزود:دولت سیزدهم با نگاه جهادی خود اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی اجرا کرده، تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی کاشان اختصاص داده که ۷۰ میلیارد تومان این مبلغ مربوط به شهر برزک ، ۶۰ میلیارد تومان برای شهر بادرود و کاشان ، ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پل راوند و غیره بوده است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن هزارو ۵۰۰ واحد در شهرک خاتم الانبیا(ص) و ساخت پنج هزار واحد مسکونی با الحاق ۵۰ هکتار زمین به طرح جامع شهر در حال اجراست.

نائینی گفت: در بخش روستایی ۳۰ میلیارد تومان قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهاتوزیع شده و اجرای زیرگذر کاشان از دیگر اقدامات بزرگ اجرا شده در سال جاری بوده است.

وی افزود: در بحث بهداشت پیگیر دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بقیه الله(عج) کاشان هستیم و بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل هم به زودی به بهره برداری می رسد ، درمانگاه ابوزیدآباد هم در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد: جاده ابوزیدآباد ،جاده نوش آباد و جاده برزک به جاده مرگ شهرت داشت، همه این جاده ها طی سال جاری با اقدام جهادی دولت سیزدهم آسفالت شده و آسفالت جاده سفیدشهر هم تکمیل شده و مبلغ یک میلیارد تومان هم برای بازسازی و لایروبی قنات های کاشان هزینه شده است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: نرخ بیکاری در کاشان و آران و بیدگل صفر است به همین دلیل در حوزه کارگری مشکل نیرو داریم ، در حوزه صنعت،برق الکترونیک مشکل نداشته بلکه مشکل ما در آمایش است یعنی دانشجویان فارغ التحصیل در رشته های علوم انسانی به دلیل صنعتی بودن کاشان با مشکل کاری مواجه هستند.

نائینی افزود: استقرار دفتر نظام مهندسی در کاشان از اقدامات خوبی بود که امسال در شهرستان انجام شد و این نشان از ظرفیت بالای منطقه کاشان است.

وی اظهار کرد:کاشان مستعد استان شدن است و باید استان شود و این از مطالبات مردم است،همچنین پیگیر اخذ مجوز نماینده مستقل برای شهرستان آران و بیدگل هستیم که در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ۲ سهمیه به استان اصفهان داده شده که یکی از این سهمیه ها متعلق به منطقه ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم کاشان در فتنه های مختلف با هوشیاری توطئه دشمن را خنثی کردند و با درایت حوزه های امنیتی مشکل خاصی نداشتیم و این مهم است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد چون نوع انقلاب اسلامی را نمی شناسند، از ابتدای انقلاب تا کنون ۶۲ تهاجم مستقیم علیه جمهوری اسلامی توسط دشمن انجام شد که هر کدام از این تهاجمات به هر کشوری وارد می شد آن کشور سقوط می کرد.

نائینی گفت:در جنگ هشت ساله،کودتای نوژه،فتنه ۷۸ ، فتنه ۸۸ و فتنه اخیر ازجمله اقدامات دشمن علیه کشور بود که شکست خورد،داعش که توسط استکبار ایجاد شد و خود آمریکا اعتراف کرد که نابودی داعش ۲۰ سال طول می کشد اما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داعش را نابود کرد، انقلاب اسلامی موجود زنده،پیش رونده و تعیین کننده در حوزه های جهانی است.

وی افزود: دشمن می خواهد القای ناکارمدی مسئولان را در مردم ایجاد کند و بگوید که مسئولان کار نمی کنند،دنیا می داند که اراده جمهوری اسلامی به قدری قوی است که می تواند معادلات منطقه را به هم بزند و این دولت حرف برای زدن دارد ، امروز نوع نگاه به آسیا،چین،برزیل،روسیه و غیره این است که آینده می تواند متعلق به آسیا باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه نظامی بسیار قدرتمند هستیم و کسی جرات تهدید ما را ندارد و این اقتدار از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: در بحث فرهنگ همه حوزه های فرهنگی مثل حوزه های علمیه،بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی باید در کنار دولت دغدغه داشته باشند،موضوع حجاب و اعتقادات دینی باید دغدغه مسئولان باشد ، کشف حجاب یک معضل بزرگ فرهنگی است که با اقدام فرهنگی باید با آن برخورد شود.

نائینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر،قلبی،تذکر لسانی و برخورد قهری است و حوزه قدرت توسط مسئولان باید با ظرافت و قانون باعمال شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha