۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85056650
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بوستان‌های بجنورد بدلیل خطرات احتمالی چهارشنبه سوری بسته شد

بجنورد- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بوستان های بش قارداش، باباامان و دوبرار در شهر بجنورد بدلیل خطرات احتمالی چهارشنبه پایانی سال از امروز سه شنبه به مدت ۲ روز بسته شد.

سرهنگ سجاد نامور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصمیم در سطح استان و برای حفظ امنیت شهروندان و برای جلوگیری از کاهش و به حداقل رساندن خطرات و آسیب های ناشی از اجتماع مردم برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری اعمال شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قربانیان حادثه های چهارشنبه سوری اغلب جوانان و نوجوانان هستند، به خانواده ها توصیه می شود که مراقبت های لازم از فرزندان داشته باشند و خطرات مواد محترقه دست ساز که منجر به آسیب های شدید جسمی برای شهروندان خواهد شد را هشدار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: گشت های پلیس تاکنون منجر به کشف ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک واحد صنفی در مرکز استان پلمب شده است افزود: پلیس با متخلفان و بر هم زنندگان امنیت در جامعه برخورد قانونی انجام می دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: افراد متخلف چهارشنبه سوری که دستگیر می شوند، تا پایان عید در بازداشت هستند و خودروها هم در این مدت در توقیف خواهند بود.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha