۱۳ نفر از سرشبکه‌های مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ باند سازمان یافته موادمخدر در این استان متلاشی شده و ۱۳ نفر از سرشبکه های اصلی قاچاق موادافیونی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۹۶ تن انواع مواد مخدر امسال توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به پارسال ۱۶ درصد رشد در کشفیات داشتیم.
وی بیان کرد: ۱۰ هزار معتاد متجاهر از ابتدای امسال تاکنون در طرح‌های مختلف نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات پلیس راه نیز افزود: با توجه به اقدامات موثر پلیس راه، شاهد کاهش ۲۲ درصدی تصادفات جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان بودیم.
وی اظهار داشت: میزان برخورد پلیس راه سیستان و بلوچستان با خودروهای متخلف ۴۴درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
سردار جلیلیان ادامه داد: یک هزار و ۲۰۵ خودرو شوتی در راستای مقابله با خودروهای متخلف در سیستان و بلوچستان توقیف شدند.
وی بیان کرد: در حوزه تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس ما شاهد کاهش چهار درصدی انتقادات و افزایش ۱۰درصدی قدردانی از همکاران در سیستان و بلوچستان بودیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه پلیس اگاهی ۵۱ باند سرقت های مسلحانه و عنف در این استان متلاشی و در این رابطه ۵۰۰ فقره پرونده تشکیل شده است.
وی افزود: ۳۸ طرح با محوریت مبارزه با سارقان خشن در سیستان و بلوچستان توسط پلیس انجام شد که در این رابطه ۴۵۰ نفر دستگیر شدند.
سردار جلیلیان گفت:در حوزه آدم‌ربایی ما شاهد کشفیات ۳۷ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در سیستان و بلوچستان بودیم.
وی بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا یکهزار و ۶۱۶ نفر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تریلیون و ۳۱۷میلیارد تومان ارزش کالاهای کشف شده در این استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha