دلیل پرداخت نشدن پاداش ورزشکاران ناشنوا مشخص شد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با ابراز تعجب از اینکه فدراسیون ناشنوایان پارالمپیکی نیست، گفت که بودجه لازم برای پرداخت پاداش این ورزشکاران تامین نبود و به دنبال پرداخت آن هستیم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تلاش کردیم برنامه‌های این فدراسیون به تعویق نیفتد و به موقع انجام شود که با اکثریت آرا، مهران تیشه‌گران برای دومین بار انتخاب شد و به او تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: شهادت می‌دهم که تیشه گران واقعا پیگیر مسایل و مشکلات این فدراسیون است و دلسوزانه در این مسیر گام برمی‌دارد و از آبرو و اعتبار خود هزینه می‌کند تا جایگاه و مرتبت اعضای مجمع فدراسیون ارتقا یابد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این فدراسیون با چندین دهه قدمت، در جهان هم قدرتمند و مستقل است، خاطرنشان کرد: جای تعجب است که چرا این فدراسیون پارالمپیکی و عضو کمیته بین المللی پارالمپیک نیست که اگر بود شرایط بهتری داشت.

وی یادآور شد: وقتی این جامعه مقتدر را می‌بینم که ناشنوایی را معلولیت نمی‌بینند و توانمندتر از افراد سالم هستند، شگفت زده می‌شوم و از این جامعه جهانی مستقل تمجید می‌کنم.

پولادگر با تاکید بر اینکه با پیگیری های تیشه گران، ورزشکاران ناشنوا در رویدادهای ورزشی خوش درخشیدند و کاروان ناشنوایان ایران حضوری عزتمندانه در المپیک برزیل داشت و توانست جایگاه سومی ‌را کسب کند، افزود: بابت کسب این جایگاه به همه افرادی که سهم داشتند، تبریک می‌گویم. در سال پیش رو هم رویدادهای مهمی داریم که با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که گریبانگیر ورزش هم هست باید کمک کنیم تا در رویدادهای معتبر حضور قدرتمندانه داشته و موفق عمل کنیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: تشکر ویژه هم از محمد پرگر می‌کنم. فردی که در جایگاه آسیا و اقیانوسیه قرار دارد و از میزبانی کشورمان برای مسابقات ۲۰۲۴ حمایت کرد. این میزبانی افتخار بزرگی است که نصیب جامعه ناشنوا و ورزش ایران شده است.

در میان سخنان پولادگر، یکی از اعضای تیم ملی ناشنوایان از پرداخت نشدن پاداش مسابقات جهانی و برزیل گلایه کرد و پولادگر درباره این موضوع گفت: بودجه لازم در اختیار نبود. رییس جمهور در این خصوص دستور دادند و پیگیر این موضوع هم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha