رزمایش طرح نوروزی پلیس در آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه - ایرنا - رزمایش طرح نوروزی پلیس راه با حضور نهادهای خدمات رسان در حوزه سفرهای نوروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این رزمایش، ارگان های امدادی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری، آتش نشانی، هواشناسی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و همکاران انتظامی و راهور حضور داشتند.

سرهنگ حجت مشتاق با بیان اینکه این طرح به صورت رسمی از فردا آغاز می شود، افزود: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ به اجرا درمی‌آید.

وی درخصوص هدف اجرای این طرح اظهار کرد: تسهیل در تردد، روان سازی ترافیک و رسیدگی سریع به تصادفات احتمالی در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر برای مردم استان و مسافران نوروزی از جمله اهداف اجرایی این طرح است.

وی اضافه کرد: نشاط بهاری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر شعار این طرح نوروزی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به تخلفات رانندگان ادامه داد: در طول اجرای طرح ترافیک انتظامی نوروزی، پلیس با تخلفات حادثه ساز، سبقت غیر مجاز و سرعت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی برخورد و اقدام به ثبت تخلفات می کند.

سرهنگ مشتاق گفت: امروز همزمان با چهارشنبه آخر سال نیز کارکنان این پلیس در خصوص جلوگیری از انسداد معابر، کندی تردد، جلوگیری از ترافیک و روان سازی خودرویی در تمامی نقاط شهری مستقر هستند.

وی از مردم خواست تا در راستای جلوگیری از ترافیک شهری با پلیس همکاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha