۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۴
کد خبر: 85059560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی شامگاه پنجشنبه در آیین دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله افزود: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم‌ بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه با اتصال به قرآن و کلام ولایت فقیه و در کنار مردم به بزرگی انقلاب اسلامی عمل می پ‌کند و به فضل الهی گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران در همه ابعاد و گام بلند در راستای رشد و تعالی کشور و افول سلطه گران در برابر انقلاب اسلامی است.

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین(ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلانی تلاش می کنند.

سردار کریمی افزود: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر سپاه است که در این جشنواره علاوه بر اینکه مدیران در رده های مختلف شناسایی و معرفی می شوند از آنها نیز تکریم خواهد شد و این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده ها است.

وی ادامه داد: بهره گیری از فرصت ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت ها و تقویت ظرفیت ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

الگوسازی مهمترین رویکردهای جشنواره مالک اشتر سپاه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: جشنواره مالک اشتر یکی از فرصت های خوب در نهاد مقدس سپاه برای شناسایی مدیران موفق در سپاه و بسیج است و همان‌گونه که مالک اشتر با ویژگی های فردی و اجتماعی همواره سرمشق و الگو و موجب ترس دشمنان بود ، عزیزان برگزیده در این جشنواره الگوهای موفق هستند.

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی افزود: جشنواره مالک اشتر ظرفیتی مناسب برای رسیدن به نقطه مطلوب است و رسیدن به این وضعیت ملاک قرآنی دارد و لذا این جشنواره مالک اشتر بودن و مالک اشتر ماندن را به مدیران می آموزد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و جمعی در نهاد مقدس سپاه و بسیج برکات فراوانی داشته و زمینه های تحول را ایجاد کرده است.

وی تأکید کرد: ولایتمداری، دشمن شناسی، استوارانه حرکت کردن در مسیر حق، مبتکر و خلاق ، بصیرت و بهره گیری از فرصت ها مهمترین ویژگی های مالک اشتر است و به فضل الهی این جشنواره زمینه ای برای آماده سازی بسیجیان و پاسداران در راستای برقراری و مقدمه سازی ظهور را فراهم می سازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: دوازدهمین دوره از جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله استان مرکزی با شعار هوشمندی، اثربخشی و کارآمدی برای تحقق سپاه قوی و مقتدر برگزار شد و امروز از برگزیدگان تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha