۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۴۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85060108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیرجند: نیروی انتظامی حافظ هویت جامعه است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است و حفظ هویت جامعه با تلاش مجموعه انتظامی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی جمعه شب در دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: جایگاه نیروی انتظامی در مجموعه مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران یک جایگاه ویژه است چرا که حافظ جان، مال، ناموس و حافظ نظم در جامعه است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی شریک مردم در مسائل و مشکلات روزمره است و با وظایف مختلفی که برعهده دارد، کارکنان آن مجاهد فی سبیل الله هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: شرایط کشور و جهان یک مساله سرنوشت ساز است و خیلی چیز از دانش، بصیرت، تحمل و صبر لازم است که به همراه داشته باشیم.

وی افزود: در انواع و اقسام فتنه‌هایی که بر علیه مردم، انقلاب و نظام طراحی می‌کنند، نیروی انتظامی در این فتنه‌ها حافظ جان مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مساله جابجایی اصولا جریانی است که با کارشناسی مدیر انجام می‌شود اما وقتی انسان از نظر عاطفی با این خوبان انس می‌گیرد، سخت است.

وی عنوان کرد: از مدیریت بسیار خوب سردار فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در مدت خدمت در خراسان جنوبی تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: لازمه مدیریت، این جابجایی‌هاست و همه ایران یک نقطه است و فرقی در خدمتگزاری وجود ندارد، ما به همه نیروهای خدمتگزار به نظام ارادت داریم و وظیفه ماست که حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی رضایت خداوند هدف اصلی در خدمت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha