شهرداری وظیفه خود را در قبال کانال آب عباس آباد ری انجام داده است

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به روند سرپوشیده کردن کانال آبی عباس آباد ری اعلام کرد: شهرداری در این خصوص به تمام وظایف خود عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدناظم رضوی روز یکشنبه به ایرنا گفت: در این باره ۲ موضوع حفاظت فیزیکی و بوی نامطبوع مطرح بود که با سرپوشیده کردن آن و قرار دادن حصار این معضلات حل شد.

وی ادامه داد: در مورد سرپوشیده کردن کانال حتی در منطقه خاورشهر، شهرداری منطقه ۱۵ تهران کار را انجام داده است.

شهردار منطقه ۲۰ خاطرنشان کرد: شهرداری وظیفه ای در خصوص سرپوشیده کردن کانال عباس آباد نداشت و فرمانداری و آب منطقه ای باید پیگیر موضوع باشند.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: ما ۲۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه کردیم و سهم خود را در کانال عباس آباد انجام دادیم در حالی که وظیفه ذاتی در این باره نداشتیم.

سال ۱۳۶۰ خورشیدی کانال انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین افتتاح شد؛ بیشترین طول این کانال در شهرستان ری واقع شده و با گذشت زمان و افزایش وسعت و جمعیت این شهرستان بخش هایی از این کانال که در مجاورت مناطق مسکونی قرار گرفته بدون حفاظ باقی مانده است؛ در واقع این کانال انتقال پساب تهدیدی بالقوه برای اهالی مناطق به ویژه کودکان محسوب می شود و چند کودک در دو سال اخیر در این کانال غرق شده است.

البته در یک سال اخیر شهرداری منطقه ۲۰ اقدام به سرپوشیده کردن بخشی از این کانال در محدوده ری کرده است.

دستگیری در شهرداری منطقه ۲۰ تهران نداشتیم

وی در مورد برخی شایعات مبنی بر دستگیری در شهرداری منطقه ۲۰ گفت: این موضوع را به شدت موضوع تکذیب می کنم؛ یک موضوع عادی و پرسش و پاسخی بوده که به نهادهای ذی ربط پاسخ مقتضی داده شد.

معابر ری کم نور است

وی در مورد کمبود نور معابر ری هم گفت: اداره برق متولی معابر نور است و بعد کمبود انرژی انها اعلام کردند که مجبور شده اند چراغ برخی معابر یکی در میان خاموش شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha