۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
کد خبر: 85061096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمرانی و خدماتی در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید

کیش - ایرنا - ۲ طرح عمرانی خدماتی و مدیریت شهری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش شنبه شب در حاشیه آیین گشایش مرکز مرکز پزشکی، ورزشی و تفریحی «مریم» افزود: در حوزه شهرسازی، هر شهر به محله، مرکز محله و زیر محله تقسیم‌بندی شده و افتتاح این مرکز در فاز چهار صدف به عنوان مرکز محله هویت جدیدی به این شهرک مسکونی می‌بخشد.

سعید پورزادی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان منطقه آزاد کیش، توسعه مراکز ورزشی و افزایش سرانه ورزشی است، یادآور شد: این مرکز می‌تواند در توسعه گردشگری ورزشی نقش مهمی ایفا کند که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مرکز پزشکی، ورزشی و تفریحی مریم در زمینی به مساحت سه هزار ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۴۰۰ متر مربع در مدت ۲۰ ماه و با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است.

قسمت پزشکی مجموعه در سه طبقه به مساحت ۸۰۰ متر مربع شامل مطب، داروخانه و آموزشگاه پزشکی است و قسمت ورزشی نیز در ۲ سالن و هر کدام به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و جمعا ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل سالن بدنسازی است.

طرح زیر سازی و اصلاح شیب خیابان ساحلی نسیم نیز یکی دیگر از طرح‌های عمرانی افتتاح شده با حضور مسوولان جزیره کیش بود که این طرح در ادامه فعالیت‌های شرکت عمران، آب و خدمات این جزیره با هدف بهسازی مسیر تردد ساکنان و گردشگران در مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع اجرا شده است.

در این طرح بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر کانیو، اصلاح هندسی جداول به طول بیش از ۳۵۰ متر و ۱۰ هزار مترمربع کفپوش بتنی ترافیکی اجرا شده است.

اصلاح حوضچه های موجود و تعداد پنج حوضچه جدید جمع‌آوری آب‌های سطحی در این طرح اجرا شده است.

اعطای اسناد مالکیت واحدهای مسکونی برج دوقلوی کیش

همچنین طی آیینی اسناد مالکیت مجتمع مسکونی برج دوقلوی کیش پس از یک دهه به صاحبان آن تحویل داده شد، این مجتمع در مراحل مختلف طی ۱۰ سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

این طرح در ۲۲ طبقه و در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع با ۷۵ هزار متر مربع زیر بنا توسط بخش خصوصی احداث شده و دارای ۴۵۲ واحد است.

مشتاق مشتاقی سرمایه گذار طرح در آیین اعطای اسناد مالکیت واحدهای با بیان اینکه  این برج تاییدیه های لازم را دریافت کرده و با مقاومت بالا در برابر زلزله ساخته شده است افزود: برای دریافت پایان کار در دی ماه ۱۴۰۰ در کمترین زمان بدهی ۲۳۰ میلیارد ریال به شرکت عمران و خدمات را پرداخت شده است تا روند دریافت پایان کار و اسناد مالکیت خریداران به سرعت آماده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha